کریمی‌سنجری مدیرعامل شرکت چرخشگر تبریز شد

قطعه نیوز: حسن کریمی‌سنجری طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دیزل، مدیرعامل شرکت چرخشگر تبریز شد.

کریمی سنجری فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت است و طی سال‌های گذشته با انتشار مقالات و یادداشت‏های تخصصی و علمی در پربازدیدترین رسانه‌های کشور و اظهار نظرهای مستند و کاربردی، همواره دریچه‌های تازه‌ای را به روی فعالان صنعت خودرو و قطعه‌سازی، مدیران، تصمیم‌گیران، اقتصاددانان و تمامی علاقمندان این حوزه گشوده است.

وی متولد سال ۱۳۵۱ است و عضویت در کمیته فنی وزارت کشور، ریاست هیأت مدیره شرکت اپکو، مشاور رئیس سازمان شهرداری‏های کل کشور و مدیریت زنجیره تأمین گروه صنعتی ایران خودرو دیزل را در سابقه فعالیت خود دارد.

وی پیش از مدیریت بر زنجیره تأمین، ریاست اداره سفارشات، عضویت کمیسیون معاملات و مدیریت کل کنترل تولید شرکت ایران خودرو دیزل را برعهده داشته است. کریمی سنجری جانشین رجب عباسیان شد که عضو هیأت مدیره و یکسال گذشته را مدیرعامل شرکت چرخشگر بوده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دیزل، پنجشنبه هفته گذشته طی حکمی حسن کریمی‌سنجری را به عنوان مدیرعامل شرکت چرخشگر برگزید.

وی روز گذشته بدون اطلاع قبلی وارد شهر تبریز و شرکت چرخشگر شد تا بدون هیچ تشریفاتی، مسائل و وضعیت این شرکت را بررسی کند. در این بازدید سرزده اما جهادی، کارگران و حتی برخی مدیران شرکت چرخشگر از حضور مدیرعامل، در محل کارشان ابراز خرسندی کردند و بی واسطه به بیان نظرات، پیشنهادها، مشکلات و مسائل خود پرداختند. پس از این بازدید حسن کریمی‌سنجری اجرای مسئولیت خود در شرکت چرخشکر را آغاز کرد.

گفتنی است کریمی‌سنجری به خصوص پس از شدت گرفتن تحریم‌های اقتصادی علیه کشور، بیش از پیش به استفاده از مدیران جهادی و توجه به الگوهای اقتصاد مقاومتی که امسال نیز مورد تأکید مجدد رهبر معظم انقلاب اسلامی قرارگرفت، روی آورده و در عمل تلاش می‌‏کند تا با استفاده از مدیران مجرب، دانشی و با سابقه کارشناسی و پرهیز از انتخاب‌های سیاسی و تصمیم‏گیری‌‏های حزبی و مینی‌‏بوسی، صنعت خود را از رکود و فرسایش نجات دهند. کارشناسانی که پیش از این، در رده‏‌های مختلف سازمان خود مشغول به فعالیت بوده‌‏اند و علاوه بر اِشراف کامل و ریزبینانه به فرآیند کسب و کار و تولید، مشکلات و موانع را خوب می‌‏شناسند و می‌‏توانند با ارتباطات و تعاملات انسانی عالی با بدنه تولید، چرخ‏های سازمان و حتی صنعت را به گردش درآورده، مسیر جهش تولید را هموار کنند.

لازم به ذکر است موضوع فعالیت شرکت چرخشگر تبریز تولید و ساخت و واردات  سیستم موتور و محرکه خودروها شامل موتور، گیربکس، دیفرانسیل، اکسل، جعبه فرمان و… و ملحقات مربوط به واردات ماشین‌آلات و ابزارآلات و مواد اولیه و تجهیزات و قطعات یدکی و فروش و صادرات محصولات صنعتی از هر نوع  است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.