واحد تولیدی قطعات خودرو در سمنان به بهره‌برداری رسید

قطعه نیوز: واحد تولیدی قطعات خودرو با حضور بابک دین‌پرست‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور و محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران روز سه‌شنبه در شهرک صنعتی سمنان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در حاشیه افتتاح این طرح، به رسانه‌ها اعلام کرد: این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۲۳ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریالی به بهره‌برداری رسید.

حسن‌ آل‌بویه با بیان اینکه واحد صنعتی گیتی تامین صنعت، تولیدکننده‌ قطعات خودرو است،  افزود: ظرفیت تولید این واحد سالانه بیش از چهار میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه انواع سنسور خودرو است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: ۸۷ نفر با بهره‌برداری از این واحد صنعتی در شهرک صنعتی سمنان مشغول به کار شدند.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت چهار هزار و ۶۲۰ مترمربع‌ با زیربنای یک‌ هزار و ۷۴۲ مترمربع احداث شد و سالانه بیش از ۲ هزار مترمکعب آب و ۷۸ هزار مترمکعب گاز مصرف می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ارتقاء کیفیت محصولات و نوآوری در آن را از ضرورت‌های بازار رقابتی برشمرد و افزود: باتوجه به نقش صنعت در اقتصاد هر منطقه و اشتغالزایی پایدار، علمی شدن تولید و پیاده سازی ایده‌های نوآور در صنایع استان سمنان ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور و صالحی‌نیا معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر به استان سمنان علاوه بر بازدید از چند واحد صنعتی ، در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان حضور خواهند یافت.

مسئولان کشوری در این سفر یک روزه از واحدهای تولیدی- شیمیایی کلران، گروه صنعتی سازان، شرکت الگانت، شرکت صنایع لاستیکی پارمیدا، شرکت فروسیلیس ایران و شرکت عقاب افشان بازدید می‌کنند.

منبع: ایرنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.