ادامه خدمت‌رسانی ایساکو در تعطیلات عید سعید فطر

قطعه نیوز: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با فرا رسیدن تعطیلات عید سعید فطر، با تاکید بر دریافت خدمات غیرحضوری و ماندن هموطنان در منزل، به منظور حفظ سلامتی در برابر ویروس کرونا، آمادگی خود را نسبت به ارایه خدمات در نمایندگی‌های کشیک و امدادرسانی اعلام کرد.

روابط عمومی ایساکو ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان و تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر اعلام کرد: با توجه به تاکیدهای وزارت بهداشت در خصوص حفظ فاصله اجتماعی و عدم خروج از منزل در موارد غیر ضروری، ارائه خدمات غیر حضوری در تعطیلات پیشِ رو، همچنان در اولویت این شرکت است؛ اما این مجموعه، آمادگی کاملی برای ارائه خدمات ویژه در نمایندگی‌های کشیک و خدمات امدادی در سراسر کشور، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو در این خصوص گفت: حفظ سلامتی هموطنان همواره در حال حاضر، در خط اول برنامه‌های خدمات پس از فروش ایران خودرو است. این مجموعه با در نظر گرفتن این موضوع به هموطنان توصیه می‌کند در این ایام بحرانی از سفر کردن پرهیز کنند. وی همچنین از دارندگان محصولات ایران‌خودرو خواست، تا حد امکان برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش، از امکانات غیرحضوری این مجموعه بهره‌مند شوند.

وردینی افزود: شماره ۰۹۶۴۴۰ به عنوان مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو و همچنین اپلیکیشن ایساکو برای ثبت درخواست خدمات غیرحضوری همواره در دسترس است تا مشتریان این مجموعه بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی‌ها از خدمات مورد نیاز خود بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: اگر مشکل خودروها به صورت غیرحضوری مرتفع نشود، در ایام تعطیلات عید سعید فطر ( اول تا نهم خرداد ماه سال جاری)، ۸۶ نمایندگی‌ها کشیک با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ناوگان امدادخودرو ایران در سراسر کشور با همراه داشتن ملزومات ضدعفونی آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز هستند که لیست نمایندگی های این طرح درسایت شرکت ایساکو به آدرس www.isaco.ir قابل مشاهده است.

معاون ایساکو افزود: در این طرح ۱۱۹۴ اکیپ امداد خودرو شامل امدادپلاس، امداد حمل، خودروی امداد تک و دو منظوره، فرا امداد، موتورامداد، پایگاه امدادی، امدادگلس و امداد سوئیچ در سراسر کشور به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.

وی در پایان ضمن اشاره به اهمیت بالای رضایت مشتریان از خدمات این مجموعه گفت: به منظور سرعت‌بخشی به فرآیند امدادرسانی، در محورهای فوق ۱۶۱ منطقه استراتژیک به عنوان محل استقرار ثابت امدادگران در نظر گرفته شده است تا مشکلات خودرو با امکانات گسترده امدادخودرو ایران در محل رفع و در غیر این‌‌صورت خودرو به نمایندگی حمل شود.

منبع: ایکوپرس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.