موتور جدید شرکت BMW معرفی شد

قطعه نیوز: موتور جدید شرکت BMW معرفی شد، این دستگاه به یک موتور ۱.۸ لیتری دو سیلندری مجهز است که Big Boxer نام دارد.

شرکت ب ام و امروز تصمیم گرفت تا موتور R 81 سال ۲۰۲۰ را معرفی کند. این دستگاه موتور جدید ساخته شده توسط شرکت BMW شباهتی به دیگر مدل‌های ساخته شده توسط این شرکت ندارد و به نظر می‌آید شرکت سازنده از نمونه BMW R 5 دهه سی میلادی برای ساخت این دستگاه الهام گرفته است.

مدل R 18 از یک محور محرک باز در کنار قابلی دو حلقه‌ای برخوردار است و موتور ۱.۸ لیتری دو سیلندری را حمل می‌کند. طبق گفته شرکت ب ام و موتور این دستگاه Big Boxer نام دارد.

اطلاعات منتشر شده از شرکت ب ام و در رابطه با R 18
موتور جدید معرفی شده توسط شرکت BWM از یک صندلی و جای نشستن راحت بهره می‌برد. سازندگان این موتور همچنین سعی داشتند تا با عدم استفاده از ریزه‌کاری و اعمال جزئیات، دست خریداران را در اعمال تغییرات دلخواه باز بگذارند. گفتنی است که شرکت BMW برای مدت طولانی در حال فعالیت بر روی این دستگاه بود. در سال گذشته این موتور ابتدا در کنار دو نمونه دیگر به عنوان طرح‌های مفهومی به نمایش گذاشته شدند.

در این نمایشگاه که مدل‌های Zon، Bridcage و R 18 به نمایش گذاشته شده بودند اولین باری بود که موتور Big Boxer بر روی R 18 قرار می‌گرفت. پس از مدتی شرکت BMW در نمایشگاهی دیگر R 18/2 را به مخاطبینش نشان داد و سعی داشت تا نکاه واضح‌تری را به مشتریان خود ارائه دهد. با توجه به مشخصات ظاهری که حالا پس از نمایش نهایی موتور به چشم می‌آید باید اظهار داشت که این مدل شباهت بسیار بالایی به نمونه R 5 دارد و قطعا از آن الهام گرفته شده است.

بر اساس ادعای شرکت BMW این مدل قدرتمندترین موتوری است که تا به حال از مدل‌ موتورهای BMW Boxer برخوردار شده و می‌تواند قدرتی معادل ۹۰ اسب بخار را به خریداران خود ارائه دهد. مدل R 18 معرفی شده در حال حاضر با قیمت ۱۸۱۹۰ دلار به فروش می‌رسد که شامل هزینه ارسال موتور به محل خریداری شده نیز می‌شود. گفتنی است که هزینه ارسال دستگاه با ۶۹۵ دلار مطابقت دارد. همچنین بر اساس اظهارات شرکت ب ام و، بسته تنظیمات الحاقی برای این موتور وجود دارد که افراد می‌توانند با پرداخت ۲۱۵۰ دلار از آن بهره‌مند شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.