پیکاپ فورد با تیونینگ Mil-Spec معرفی شد

قطعه نیوز: تیونر Mil-Spec نسخه‌ای از فورد F-150 را رونمایی کرد، این خودرو از یک موتور ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی بهره می‌برد که ۵۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

شرکت Mil-Spec پیش از این خودروی ویژه‌ای براساس هامر H1 تولید کرده بود که قدرتی بسیار بالا داشت. حالا Mil-Spec خودروی دیگری را برای خریداران آمریکایی معرفی کرده است که در مقایسه با هامر H1 مقبولیت بیشتری دارد. محصول جدید این شرکت براساس وانت فورد F-150 ساخته شده است.

تیونر Mil-Spec تأکید کرده که این مدل یک فورد F-150 رپتور نیست؛ اما از یک موتور ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی با ۵۰۰ اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد. جزییات ارتقای صورت گرفته در این پیشرانه منتشر نشده است، ولی گفته شده که باید از بنزین با اکتان ۹۱ در آن استفاده شود.

بخش‌های ارتقا یافته‌ی دیگر این خودرو شامل سیستم تعلیق Baja Performance Package است که ارتفاع بالاتری در مقایسه با تعلیق استاندارد فورد دارد. این سیستم تعلیق باعث شده که عرض محورهای خودرو نیز بیشتر شود و امکان سفارش سیستم تعلیق Fox 3.0 نیز برای این خودرو وجود دارد.

در بخش ظاهری نیز خودروی Mil-Spec دارای نمای ظاهری به سبک خودروهای Baja است. پکیج ظاهری برای این خودرو شامل چراغ LED، تایر اضافی در بخش بار، سپرهای جلو و عقب جدید و در نهایت رینگ‌های مشکی‌رنگ با تایرهای ۳۷ اینچی هستند. رنگ‌آمیزی بدنه این خودرو دارای طرح نظامی است و چهار نوع ترکیب رنگ را می‌توان برای آن سفارش داد. در کابین این فورد F-150 نیز باید به تودوزی چرمی و دکمه‌های کنترلی آلومینیومی اشاره کرد. نشان Mil-Spec نیز در نقاط مختلف کابین و بدنه دیده می‌شود. Mil-Spec شروع قیمت این مدل را از ۸۵ هزار دلار اعلام کرده است.

منبع: زومیت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.