توزیع رایگان ماسک بهداشتی میان کارگران شهرداری، زباله‌گردها و نیازمندان

قطعه نیوز: محافظت و کمک به حفظ سلامت کارگران و افراد نیازمند جامعه، از جمله اقدامات بسیار مهمی است که می تواند به قطع شدن زنجیره کرونا کمک کند.

به گزارش «قطعه نیوز» این امر مهمترین دلیل است که باعث شد شرکت «لیزر کاتر» با شعار «تلاش برای قطع زنجیره کرونا»، از هفته گذشته اقدام به تولید ماسک‌های بهداشتی و توزیع رایگان آنها در میان افراد نیازمند، کارگران شهرداری و زباله‌گردها کرده است.

این شرکت که زمینه اصلی فعالیت آن، ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی و استندهای تبلیغاتی با استفاده از برش لیزر است، قصد دارد تا پس از تولید ماسک‌ها با استفاده از برش لیزر، این تولیدات را به صورت هدفمند در میان افرادِ گروه مورد نظر خود، توزیع کند.

به گفته یکی از مسئولان این شرکت، در این زمینه مذاکراتی با شهرداری صورت گرفته تا بخش قابل توجهی از این ماسک ها، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای، به دست کارگران شهرداری و زباله‌گردها برسد.

حجم تولید روزانه ماسک بهداشتی توسط این شرکت، در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ عدد است که در صورت تامین پارچه مورد نیاز، این میزان با همکاری کارگاه‌های خیاطی افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است این ماسک های بهداشتی قابل شستشو بوده و بافت الیاف کشباف و بهداشتی آن باعث می شود کوچکترین ذرات معلق نیز از آن عبور نکند.

تولید و توزیع رایگان ماسک بهداشتی میان کارگران شهرداری، زباله‌گردها و افراد نیازمند، توسط شرکت لیزر کاتر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.