گران قیمت‌ترین خودروهای بازار ایران

قطعه نیوز: طبق بررسی‌های صورت گرفته از سایت‌های خرید و فروش خودرو در ایران گران‌ترین خودروها مربوط به برندهای مرسدس بنز، مازراتی، لکسوس، پورشه، بی ام و، رنجرور و حتی ولوو هستند که مالکان آنها بازده قیمتی ۲ تا ۴ میلیارد تومان را برای خودروی خود درخواست داده‌اند.

این خودروها معمولا مربوط به برندهای مرسدس بنز، مازراتی، لکسوس، پورشه، بی ام و، رنجرور و حتی ولوو هستند که بستگی به مدل و نوع خودرو با قیمت‌های بسیار بالا به فروش می‌رسند که در این مطلب به برخی از آنها می‌پردازیم.

“بنز SL 500 “با مدل ۲۰۱۳ خودرویی است که با کارکرد ۳۵ هزار کیلومتر برچسب قیمت ۴ میلیارد تومان را با خود یدک می‌کشد. این خودرو را شاید بتوان به عنوان صدرنشین قیمت‌ها دانست که با ۷ سال کارکرد مالک آن رقم ۴ میلیارد تومان را برای آن پیشنهاد داده است.

“رنجرور ایووک” خودرویی است که تعداد کمی از آن را می‌توان با پلاک ملی در خیابان‌های ایران دید. مالک این خودرو ۲۰۱۵ با کارکرد هزار کیلومتر قیمت ۳ میلیارد ۷۵۰ میلیون تومان را برای خودرواش پیشنهاد داده است.

“بی ام و سری ۷ ” که به عنوان لوکس‌ترین مدل این خودرو شناخته می‌شود در رتبه بعدی قرار دارد به طوریکه با بررسی آگهی‌های فروش می‌توان دریافت که این خودرو در مدل ۲۰۱۸ صفر کیلومتر قیمت ۳ میلیارد ۷۵۰ میلیون تومان را به همراه دارد که این رقم در نوع صفر کیلومتر با مدل ۲۰۱۷ به ۳ میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان کاهش می‌یابد.

برادر دیگر بی ام و که اتفاقا ورودش به ایران نیز با حاشیه‌هایی همراه بود و حتی تا مدتی شماره‌گذاری آن نیز با مشکل مواجه شده بود در ردیف بعدی گران‌ترین‌ها قرار دارد.

“بی ام و آی ۸ “با مدل ۲۰۱۶ و کارکرد ۷ هزار کیلومتر با قیمت ۳ میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان در معرض فروش قرار گرفته است که البته این خودرو در نوع صفر کیلومتر با قیمت بالاتری ارائه می‌شود.

خودروی دیگر لیست ما که از آن به عنوان یکی از ایمن‌ترین خودروهای دنیا نیز یاد می‌شود “ولوو” است این خودرو در مدل CX90 صفر کیلومتر قیمت ۳ میلیارد ۶۵۰ میلیون تومان را در آگهی‌های فروش به خود اختصاص داده است.

“پورشه ماکان” نیز از جمله خودروهایی است که در لیست گران‌ترین خودروهای پیشنهادی برای فروش قرار گرفته است مطابق بررسی‌ها در سایت‌های خرید و فروش خودرو قیمت‌هایی که برای این خودرو در نوع صفر کیلومتر مطرح شد در مدل ۲۰۱۷ با توجه به نوع امکانات از ۳ میلیارد ۳۵۰ تا ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

“لکسوس LX570 ” از جمله خودروهای شاسی بلندی است که محبوبیت زیادی دارد. این خودرو نیز با مدل ۲۰۱۳ و کارکرد ۱۴۰ هزار کیلومتر قیمت ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیونی را با خود یدک می‌کشد.

“مرسدس بنز کلاس E200 ” صفر کیلومتر با مدل ۲۰۱۷ نیز در آگهی‌های خرید و فروش با قیمت ۳ میلیارد ۲۵۰ میلیون تومان در معرض فروش قرار گرفته است.

“مازراتی گرن کبریو‏” خودرویی است که در رتبه بعدی لیست ما قرار گرفته است. این خودرو با مدل ۲۰۱۲ بستگی به کارکرد با قیمت‌هایی بین ۳ تا ۳ میلیارد و دویست میلیون تومان در معرض فروش قرار دارد.

“لکسوس RX ” نیز با آن ظاهر خشن و جذاب به عنوان خورویی است که نام آن در سایت‌های خرید و فروش خودرو با قیمت بالای ۲ میلیارد تومان قرار گرفته دارد. این خودرو در نوع صفر کیلومتر با قیمت ۲ میلیارد ۹۸۰ میلیون تومان در معرض فروش قرار گرفته است.

منبع: عصر ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.