میزان فروش بی‌ام‌و در سال گذشته منتشر شد

قطعه نیوز: آمار و گزارش‌های منتشر شده از میزان فروش خودروهای بی‌ام‌و در بازارهای جهانی حاکی از آن است که این خودروساز سهم قابل توجهی در فروش خودروهای خود داشته است.

به تازگی میزان فروش خودروهای بی‌ام‌و در بازارهای جهانی و آمریکا منتشر شده که نشان می‌دهد بازار آمریکا سهم قابل توجهی از فروش این برند آلمانی داشته است.

شرکت بی‌ام‌و که یکی از بهترین و موفق‌ترین خودروسازان جهان به شمار می‌رود، به تازگی آمار و گزارش‌های جدیدی از میزان فروش خود تهیه و منتشر کرده است که نشان می‌دهد این خودروساز آلمانی سال خوبی را پشت سر گذاشته است.

بر اساس آمارهای منتشر شده در وب سایت best selling cars، بی‌ام‌و در سال ۲۰۱۹ میلادی دو میلیون و ۱۶۸ هزار و ۵۱۶ دستگاه خودرو در بازارهای جهانی فروخته که ۳۲۴ هزار و ۸۲۶ دستگاه آن در بازار ایالات متحده آمریکا به فروش رفته است.

از سال ۱۹۹۴ میلادی تاکنون، این خودروساز آلمانی ۴.۸ میلیون دستگاه خودرو روانه بازار آمریکا کرده و همچنین مبلغی معادل ۱۰.۶ میلیارد دلار در کارخانه اختصاصی اسپارتانبورگ خود سرمایه گذاری کرده است.

این کارخانه اختصاصی در حال حاضر بالغ بر ۱۵۰۰دستگاه خودروی بی‌ام‌و در روز تولید می کند که ۷۰ درصد از مدل‌های تولیدی خود را در بیش از ۱۲۵ بازار مختلف در سراسر جهان صادر می کند. این کارخانه ظرفیتی معادل ۴۵۰ هزار دستگاه را داراست و بیش از ۱۱ هزار نفر کارگر و کارمند را در خود جای داده است.

در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۱۵۹ هزار و ۲۷۷ دستگاه خودروی بی ام و مدل ایکس در این کارخانه به تولید و در آمریکا به فروش رسیده است که همین رقم ۴۹ درصد از میزان کل فروش برند بی ام و در آمریکا را تشکیل می‌دهد.

از خودروهای محبوب و پرفروش این برند آلمانی در آمریکا می‌توان به بی‌ام‌و ایکس۳ و بی‌ام‌و ایکس۵ اشاره کرد.

میزان دقیق تولید و فروش خودروهای بی‌ام‌و در بازار ایالات متحده آمریکا به شرح زیر است:

بی‌ام‌و ایکس۳: ۱۱۵ هزار و ۸۸ دستگاه

بی‌ام‌و ایکس۴: ۶۵ هزار و ۵۵۷ دستگاه

بی ام‌و ایکس۵: ۱۶۱ هزار و ۹۶ دستگاه

بی‌ام‌و ایکس۶: ۱۷ هزار و ۲۶۰ دستگاه

بی‌ام‌و ایکس۷: ۵۲ هزار و ۶۱۹ دستگاه

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.