رونمایی کراس‌ اوور تویوتا Yaris در اروپا تأیید شد

قطعه نیوز: شرکت تویوتا اعلام کرد: کراس اوور تویوتا Yaris در اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود و احتمالا زمان عرضه این کراس اوور با یاریس جدید یکسان است.

در اوایل ماه جاری، گزارشی در فضای مجازی از یک فروشگاه انگلیسی درمورد برنامه‌های تویوتا برای عرضه یک کراس اوور کامپکت کاملاً جدید برای بازار اروپا به اشتراک گذاشته شد. این خودروساز به تازگی با اعلام رسمی رونمایی از محصول بدون نام خود، این اطلاعات را تائید کرد.

اطلاعات منتشر شده از کراس اوور جدید تویوتا
یکی از مسئولان تویوتا توضیح می‌دهد که این وسیله نقلیه بر اساس پلتفرم GA-B، که تحت مدل Yaris جدید است، طراحی می‌شود. با این حال، باید به این نکته توجه کنیم که این کراس اوور فقط یک نسخه قابل توجه و ناهموار از هاچ بک نخواهد بود، زیرا سازنده می‌خواهد ظاهری خاص و منحصر به فرد برای آن بسازد.

مت هریسون، معاون اجرایی تجارت اروپایی تویوتا، می‌گوید: «دیگر لازم نیست مدت طولانی برای دیدن طرح نهایی صبر کنید و خواهید دید که این فقط یک Yaris با روکش بدنه و سیستم تعلیق بهبود یافته نیست بلکه یک مدل B-SUV کاملاً جدید و متفاوت است که یک طراحی جمع و جور و پویا دارد.

این بیانیه با اولین طرح تیزر‌های این کراس اوور همراه است که نشان می‌دهد این خودرو ظاهری عضلانی خواهد داشت و احتمالاً کمی بزرگتر از Yaris خواهد بود. با این حال، احتمالاً از C-HR بزرگتر نخواهد بود، زیرا گزارش هفته گذشته نشان داد که از نظر ابعاد و قیمت در زیر C-HR قرار خواهد گرفت.

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از تولید کراس اوور تویوتا
در این مرحله، تویوتا می‌گوید که این خودروی کراس‌اوور جدید را در اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌کند. همچنین گفته می‌شود خودروی مذکور در تویوتا موتور فرانسه (TMMF) در آنناینگ، در نزدیکی والنسیان فرانسه، تولید خواهد شد. احتمال این مسئله نیز وجود دارد که زمان عرضه این کراس اوور با یاریس جدید یکسان باشد و با هم به بازار عرضه شوند. اطلاعات دیگر از جمله نام این شاسی‌بلند جدید جمع و جور، قیمت و زمان شروع عرضه به بازار آن هنگامی که به تاریخ فروش نزدیک‌تر شویم اعلام می‌شود.

هریسون در بخشی از صحبت‌های خود می‌افزاید: «این مدل به موفقیت یاریس در اروپا هم می‌افزاید، انتظار داریم این خودرو‌ها تا سال ۲۰۲۵ حدود ۳۰ درصد از حجم فروش تویوتا در اروپا را به خود اختصاص دهند.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.