استقبال ایران‌خودرو و ایساکو از طرح‌های «اتواَپ»+ویدیو

قطعه نیوز: رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران در خصوص توسعه فعالیت اپلیکیشن «اتواَپ» با بیان اینکه راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در زمینه حمل خودروها اعلام آمادگی کرده است، اظهار کرد: «همچنین در زمینه ایجاد پایلوت های تعمیرگاهی وفادار به ایساکو نیز اقداماتی را آغاز کرده ایم. ما این طرح را به مدیرعامل ایران خودرو ارائه کرده ایم که آقای مقیمی نیز از این طرح استقبال کردند.»

علیرضا نیک آیین در گفت و گو با «قطعه نیوز» افزود: «در این راستا قرار است تعمیرگاه هایی ایجاد شود و ابزارِ مخصوص این تعمیرگاه ها نیز توسط شرکت ایساکو تامین می شود. چراکه تا پیش از این به دلیل نبود ابزار مخصوص مناسب، کار تعمیرات به سختی و گاهی با تحمیل هزینه انجام می شد.»

به گفته وی، قرار است تعمیرگاه ها در زمینه تامین لوازم یدکی نقشی نداشته باشند و به جای آن، فروشگاه های ایساکو که به پایلوت ایجاد شده نزدیک هستند، لوازم یدکی مورد نیاز را تامین کنند.

نیک آیین این شرایط را کمک به ایجاد رقابت در این فضا دانست و تاکید کرد: «به این ترتیب گارانتی ها در قالب این پایلوت ها صورت می گیرد. این کاری است که امروز برندهای مختلف در دنیا انجام می دهند.»

وی با اشاره به اینکه مدیرعامل ایران خودرو نگاه مثبتی به این موضوع دارد، گفت: «با وجود اینکه ایران خودرو از این طرح استقبال کرده و حتی بحث ایساکو-کارت نیز اینجا مطرح است، اما متاسفانه هنوز هیچگونه سیگنال مثبتی از سایپا نگرفته ایم.»

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران در خصوص فعالیت امداد خودروهای رسمی و غیر رسمی، گفت: «شرکت های خدمات پس از فروش خودروسازان بر حسب وظیفه، امداد خودروهای رسمی و فعال در شهر را دارند. در عین حال در این زمینه ما جلساتی نیز با کانون جهانگردی و اتوموبیلرانی داشته ایم که ظاهرا آنها رغبتی برای همکاری در این طرح ندارند. در صورتی که می توانند در تعامل با اتواَپ، از امکانات موجود استفاده کرده و در مقابل امکاناتی نیز در اختیار ما قرار دهند.»

نیک آیین در ادامه افزود: «با این وجود در حال حاضر اتواَپ به سرویس های موتورسیکلتی، وانت هاس مسقف و… مجهز شده است. در عین حال با توجه به وسعت بسیار زیاد شهر تهران، برای افزایش پوشش خدماتی این طرح، با توجه به بضاعت موجود، نیاز به تعامل و همکاری بخش های مختلف برای بهبود خدمات دهی احساس می شود.»

نویسنده: عمادالدین جعفری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.