خودروی برقی و جدید فولکس‌واگن در آمریکا عرضه نمی‌شود

قطعه نیوز: فولکس‌واگن به تازگی اعلام کرده است که به دلیل عدم استقبال آمریکایی‌ها خودروی الکتریکی جدید خود را روانه بازار ایالات متحده آمریکا نخواهد کرد.

فولکس‌واگن به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی در جهان که در سال‌های اخیر بیشترین سهم فروش خودرو در اروپا را به خود اختصاص داده است، به تازگی اعلام کرده است که خودروی تمام الکتریکی و جدید خود را تحت عنوان ID.۳ در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه نخواهد کرد چراکه برآوردها حاکی از آن است که استقبال چندان زیادی از آن نخواهد شد و این محصول تحت تاثیر تقاضای پایین مشتریان در این کشور قادر نخواهد بود به موفقیت و دستاورد قابل توجهی دست پیدا کند.

این خبر که توسط اسکات کیاف، مدیر ارشد اجرایی شرکت فولکس‌واگن در آمریکا منتشر شد، موجب ناخوشایندی و ناامیدی بسیاری از مشتریان این خودروی الکتریکی جدید و طرفداران محیط زیست که علاقه زیادی به خریداری یک محصول از این برند آلمانی داشتند، شده است. وی در ادامه سخنانش افزود: بنابراین ترجیح می‌دهیم که این خودرو تنها در بازار اروپا عرضه شود و منحصرا برای شهروندان این قاره سبز که تاکنون استقبال بی‌نظیری از خریداری و استفاده از خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست کرده‌اند، در دسترس قرار بگیرد.

بر اساس گزارش وب سایت electrek، یکی از فعال‌ترین و بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در زمینه توسعه، تولید و عرضه خودروهای الکتریکی، پاک و دوستدار محیط زیست، فولکس واگن است که به تازگی برآورد و اعلام کرده است که تا شش سال آینده (سال ۲۰۲۵ میلادی)، ۲۰ درصد معادل ۳۰ میلیون دستگاه از تولیدات این شرکت را خودروهای برقی تشکیل داده‌اند.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.