تکلیف پول مشترکین «بیدود» باید روشن شود/ شهرداری آماده مشارکت با شرکت‌های دیگر است

قطعه نیوز: مدیر سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران درباره تعیین تکلیف وجه پرداختی مشترکین شرکت بیدود، گفت: شرکت باید بعد از تعیین تکلیف یعنی خارج شدن از بازار یا تغییر مدل فعالیت خود اطلاع‌رسانی کند و در هر صورت رضایت کاربران را جلب کند.

یعقوب آزاده دل درباره دوچرخه‌های جمع آوری شده طرح «بیدود» از سطح شهر، اظهار داشت: این مسئله همچنان در حال بررسی است چرا که شرکت بیدود قصد دارد مدل اقتصادی فعالیت خود را تغییر دهد که بر این اساس تغییر و تحولاتی به لحاظ قراردادی رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه شرکت بیدود و شهرداری تمایل دارند این دوچرخه‌ها دوباره به سطح شهر بازگردند، گفت: علت اصلی جمع‌آوری دوچرخه‌ها ناآرامی‌ها و اغتششات چند وقت اخیر بود و بعد از آن نیز بالا رفتن هزینه‌های شرکت، قطعی اینترنت و همچنین آلودگی هوا دست به دست هم داد تا فعالیت آنها مقرون به صرفه نباشد.

مدیر سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران تصریح کرد: جلساتی بین شهرداری تهران با شرکت بیدود برگزار شده ولی نتیجه مشخص نیست و جمع‌بندی صورت نگرفته است چرا که سناریوهای مختلفی درباره این پروژه مطرح است در عین حال شهرداری آماده مشارکت با شرکت‌های دیگری است که تمایل به فعالیت در این زمینه دارند.

وی درباره تعیین تکلیف وجهی که شهروندان برای دریافت اشتراک از شرکت بیدود پرداخت کرده‌اند، گفت: شرکت باید بعد از تعیین تکلیف یعنی خارج شدن از بازار یا تغییر مدل فعالیت خود اطلاع‌رسانی لازم و کافی را به کاربرانش داشته باشد و اعلام کند که قرار است وجه را به آنها پس دهد یا نحوه فعالیتش را تغییر دهد در هر دو صورت این امر باید با رضایت کاربران اتفاق بیفتد.

به گفته آزاده دل زمان دقیقی برای بازگشت دوچرخه‌ها به سطح شهر نمی‌توان اعلام کرد اما امیدواریم این امر به زودی محقق شود.

منبع: تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.