پیش‌بینی رکورد فروش خودروهای رنو زوئی در سال ۲۰۲۰

قطعه نیوز: پیش‌بینی می‌شود که ظرفیت فروش خودروی رنو زوئی در سال ۲۰۲۰ میلادی به ۸۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دستگاه برسد که بیشتر این سفارشات از سوی مشتریان کشورهای فرانسه، نروژ و آلمان می‌باشد.

امانوئل بوویر، مدیر تجاری بخش خودروهای الکتریکی شرکت رنو فرانسه، به تازگی اعلام کرده است که این شرکت سفارش شش هزار و ۱۰۰ دستگاه خودروی برقی رنو زوئی را گرفته است و پیش‌بینی می‌شود که روند صعودی استقبال مشتریان از آن در ماه‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو برآورد و اعلام کرده‌اند در صورتی که سفارش خودروهای رنو زوئی با همین روند در ماه‌های آینده تداوم داشته باشد، این خودروساز فرانسوی قادر خواهد بود از رکورد سال ۲۰۱۹ خود یعنی ۴۵ هزار تا ۵۰ هزار دستگاه نیز عبور کند و موفق شود ۷۰ هزار دستگاه در سال آینده میلادی بفروشد.

با اینکه رنو در خصوص چشم انداز میزان فروش خود در سال آینده هنوز پیش بینی نکرده است، به نظر می‌رسد که ظرفیت فروش خودروی رنو زوئی در سال ۲۰۲۰ میلادی ۸۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دستگاه خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مدیر تجاری بخش خودروهای الکتریکی رنو، بیشتر این سفارشات از سوی مشتریان کشورهای فرانسه، نروژ و آلمان بوده است.

طبق گزارش وب سایت insideevs، مشخصات رنو زوئی مدل آر ۱۳۵ به شرح زیر است:
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۲ کیلووات ساعت
پک باتری با ۱۰ ماژول: ۴۰۰ ولت
توان پیمایش حرکتی: ۳۹۰ کیلومتر معادل ۲۴۲ مایل با هر بار شارژ کامل
مدت زمان رسیدن از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت: کمتر از ۱۰ ثانیه
حداکثر سرعت: ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت معادل ۸۷ مایل بر ساعت
موتور الکتریکی: ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.