تیم رنو اسپرت از نسخه‌ جدید رنو زویی (Zoe) رونمایی کرد

قطعه نیوز: تیم رنو اسپرت از نسخه جدید خودروی مسابقه‌ای خود رونمایی کرد، این خودرو در ۲۵ دقیقه شارژ می‌شود و قدرت ترکیبی آن ۳۳۵ اسب‌بخار است.

رنو اسپرت آماده‌ی حضور در مسابقات آندروس ترافی (Andros Trophy) است. آن‌ها خودروی الکتریکی و هیجان‌انگیز زویی را برای شرکت در این مسابقات آماده کرده‌اند. رنو زویی (Zoe) مسابقه‌ای از دو موتور الکتریکی روی هر محور بهره می‌برد (سیستم تمام‌چرخ‌محرک) و قدرت ترکیبی آن ۳۳۵ اسب‌بخار است؛ درحالی‌که ۰ تا ۵۰ درصد ظرفیت باتری ۲۷ کیلووات ساعت رنو زویی برقی می‌تواند در ۲۵ دقیقه شارژ شود. وزن زویی ۱۰۳۰ کیلوگرم اعلام شده که ۴۰۰ کیلوگرم کمتر از وزن نسخه‌ی تولیدی استاندارد است.

خودروی مسابقه‌ای رنو زویی همچنین از تجهیزات تقویت‌شده از جمله ترمزهای بزرگتر برای کمک به مدیریت قدرت استفاده می‌کند که ۲۰۲ اسب‌بخار بیشتر نسبت به خودروی استاندارد است. فاصله‌ی محوری این خودرو ۸۸ میلی‌متر کاهش یافته و به ۲،۵۰۰ میلی‌متر رسیده است. بدنه‌ی پهن و سفارشی از مواد کامپوزیتی ساخته می‌شود و زویی جدید از رینگ‌های مسابقه‌ای قرارگرفته در لاستیک‌های بزرگ، رول‌کیج و طرح مسابقه‌ای استفاده می‌کند.

ژان باپتیست دوبورگ که قصد دارد همراه‌با نیکلاس پراست و امانوئل موینل در مسابقات قهرمانی شرکت کند، اظهار داشت:
من مشتاقانه منتظر اتفاقات جدیدی هستم که با تیم DA Racing در مسابقات Andros e-Trophy خواهیم داشت. ما با حمایت عمده‌ی رنو و موتول، خودمان را با چالشی جسورانه رو‌به‌رو کرده‌ایم. این سری از مسابقات آندروس ترافی برای خودروهای برقی و چالش هولناکی است که من قصد دارم به‌عنوان قهرمان چهار دوره‌ی این مسابقات، از عنوان قهرمانی دفاع کنم. این مسابقات چالش ورزشی واقعی است که طی هفته‌های آینده انتظار ما را می‌کشد و ما برای آن آماده هستیم.

مسابقات قهرمانی Andros e-Trophy روزهای ۷ و ۸ دسامبر در رشته کوه‌های آلپ فرانسه آغاز و در سال ۲۰۲۰ دنبال می‌شود.

منبع: زومیت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.