عرضه قدرتمندترین نسخه فولکس واگن تی‌کراس

نسخه پرچمدار و قدرتمند خودروی فولکس واگن تی‌کراس به تازگی در آلمان عرضه شد؛ این خودرو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با توان تولید ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز شده است و حدود ۷۰۰۰ یورو نسبت به مدل پایه و استاندارد آن گران‌تر است.

به گزارش قطعه نیوز به نقل از ایسنا، فولکس واگن به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان جهان که سهم قابل توجهی در بازار کشورهای اروپایی دارد، به تازگی از نسخه‌های مختلف خودروی شاسی بلند تی‌کراس (Volkswagen T-Cross) رونمایی کرده بود که حالا عرضه آن را از بازار آلمان آغاز کرده است.

با اینکه این خودرو هنوز در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه نشده اما طبق پیش‌بینی کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو، روند استقبال مشتریان از این نسخه پرچمدار و قدرتمند شاسی بلند فولکس واگن تی‌کراس صعودی و قابل توجه خواهد بود.

بر اساس گزارش وب سایت Carscoops، این خودرو در آلمان با قیمت ۲۵ هزار و ۶۹۰ یورو قیمت گذاری و عرضه شده است که حدود ۷۰۰۰ یورو نسبت به مدل پایه و استاندارد آن گران تر است.

این خودرو همچنین به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با توان تولید ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. گیربکس آن نیز هفت سرعته دو کلاچه است.

گفته می‌شود شتاب صفر تا صدکیلومتر بر ساعت این پرچمدار قدرتمند ۸.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۲۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

از دیگر امکانات و تجهیزات این خودرو می‌توان به به شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، چهار درگاه USB، پشت آمپرهای دیجیتالی سفارشی، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، ترمز شهری هوشمند، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، پایش نقاط کور و دستیار شروع به حرکت در سربالایی اشاره کرد.

این خودرو همچنین فضای بار و ظرفیت صندوق عقب ۳۸۵ تا ۴۵۵ لیتری دارد که با خم کردن صندلی‌های عقبی می‌توان این فضا را تا ۱۲۸۱ لیتر افزایش داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.