لیست پرفروش‌ترین خودروهای بریتانیا

وب سایت best selling cars، نام ۱۰ خودروی پرطرفدار در بازار بریتانیا را منتشر کرده است که فورد فیستا پرفروش‌ترین خودروی این کشور بوده است.

بریتانیا که یکی از مهم‌ترین و بزرگترین بازارهای فروش خودرو در جهان و قاره اروپا به شمار می‌رود، همواره از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودرو مورد توجه قرار می‌گیرد تا با بررسی داده‌ها و آمارهای موجود، به پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای عرضه شده در این بازار بپردازند.

حالا طبق گزارش وب سایت best selling cars، نام ۱۰ خودروی پرطرفدار در بازار بریتانیا که بیشترین میزان فروش و استقبال را در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی به نام خود ثبت کرده اند، ذکر شده است.

جدول زیر نام و میزان فروش محبوب‌ترین خودروهای فروخته شده در این کشور را نشان می‌دهد:

خودروهای پرفروش بریتانیا
خودروهای پرفروش بریتانیا

طبق داده های ذکر شده در جدول بالا، خودروی فورد فیستا (Ford Fiesta) با ۶۴ هزار و ۵۶۴ دستگاه فروش در ۹ ماهه نخست سال جاری میلادی، موفق شده است در جایگاه نخست این فهرست جای بگیرد. البته این میزان در مدت مشابه سال گذشته، ۷۹ هزار و ۴۱۶ دستگاه، در سال ۲۰۱۶ معادل ۶۴ هزار و ۹۸۸ دستگاه و در سال قبل از آن، ۹۶ هزار و ۱۳۹ دستگاه بوده است.

ووکسهال کورسا (Vauxhall Corsa) در ۹ ماهه نخست سال جاری میلادی با فروش ۴۷ هزار و ۵۷۴ دستگاه در جایگاه دوم بعد از فورد فیستا قرار گرفت. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۴۳ هزار و ۴۸۱ دستگاه، در سال ۲۰۱۷، ۳۸ هزار و ۳۸ دستگاه و سال قبل از آن، ۶۴ هزار و ۹۲۵ دستگاه بوده است.

فولکس واگن گلف نیز در همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۹، ۴۶ هزار و ۴۹۲ دستگاه را به فروش رسانده است در حالی که در ۹ ماهه نخست سال ۲۰۱۸، ۵۲ هزار و ۱۶۲ دستگاه، در سال ۲۰۱۷ میلادی ۴۴ هزار و ۲۱۸ دستگاه و سال ۲۰۱۶ میلادی نیز ۵۴ هزار و ۹۵۴ دستگاه فروخته است.

بعد از آن، خودروهای فورد فوکوس (Ford Focus)، مرسدس بنز کلاس آ (Mercedes Benz A-Class)، نیسان قشقایی (Nissan Qashqai)، مینی (Mini)، فورد کوگا (Ford Kuga)، فولکس واگن پولو (olkswagen Polo) و کیا اسپورتیج (Kia Sportage) قرار گرفته و در رتبه های چهارم تا دهم این جدول قرار گرفته اند.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.