عرضه ۶ گروه خودرو در طرح پیش‌فروش عادی آبان‌ماه ایران خودرو

شرکت ایران خودرو طرح پیش فروش عادی خود را در روز سه شنبه ۱۴ آبان ماه آغاز می‌کند. در این طرح گروه محصولات پژو۴۰۵، سمند، پژو ۲۰۶، پژو پارس، دنا و پژو ۲۰۷ با موعد تحویل مهر و آبان سال ۹۹ عرضه می‌شود.

در این طرح که از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱۴ آبان ماه آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت،‌ به منظور افزایش احتمال ثبت‌نام مشتریان واقعی و بهره‌مندی از مزایای طرح، محدودیت‌هایی از جمله هر کد ملی یک دستگاه، دارا بودن سن بالای ۱۸ سال، ارایه گواهی نامه رانندگی، عدم ثبت نام در ۱۸ ماه گذشته در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا، عدم امکان تنظیم صلح‌نامه و عدم امکان ثبت نام برای شماره مشتری دوم نمایندگی‌ها اعمال می‌شود.

در این بخش‌نامه تاکید شده است، متقاضیان برای واریز مبالغ بالای ۵۰ میلیون تومان باید پس از دریافت ردیف قرارداد از طریق سایت فروش اینترنتی بخش «میز کار مشتری» حداکثر تا پایان وقت اداری دو روز کاری بعد از ثبت نام، نسبت به واریز مابه‌التفاوت اقدام کنند، در غیر این صورت قرارداد مشتری غیرفعال شده و وجه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

در این طرح پیش فروش، شرکت ایران خودرو محصولات پژو ۴۰۵ اس.ال.ایکس، پژو ۴۰۵ جی.ال.ایکس دوگانه سوز، سمند ال.ایکسEF7 پایه گازسوز و بنزینی، سمند ال.ایکس سال بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ۲، پژو پارس سال بنزینی و دوگانه سوز، پژو پارس ال.ایکس، دنا و دناپلاس و پژو ۲۰۷ دستی را به مشتریان پیشنهاد کرده است.

ثبت نام در این طرح صرفا اینترنتی بوده و مشتریان می توانند از طریق سایت فروش شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع: ایکوپرس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.