مدیرعامل ایران خودرو : خودروهای ناقص ایران خودرو تا دی ماه به صفر می‌رسد

آمارخودروهای ناقص کف کارخانه ایران خودرو که تکمیل آن از روزهای ابتدایی خردادماه در دستور کار این خودروساز قرار گرفته نشان می دهد تا پایان آبان ماه به کمتر از ۳۰ هزار دستگاه و در دی ماه سال جاری به صفر خواهد رسید.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودروبا بیان این مطلب گفت: این موفقیت با همدلی و همراهی زنجیره تامین و تلاش کارگران خطوط تولید بدست آمده است.

وی با اشاره به آهنگ روبه رشد تولید و روند کاهشی خودروهای دارای کسری قطعه اظهارداشت:‌ تجاری سازی محصولات از روزانه ۱۱۹۰ دستگاه در هفته آخر مرداد ماه به ۱۵۴۰ دستگاه در هفته اول آبان ماه رسیده که این روند افزایشی تولید ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل ایران خودرو خاطر نشان ساخت: گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به تولید ۲۰۲ هزار و ۸۷۹ هزار دستگاه انواع خودرو سواری و وانت شده و با توجه به این که روند تامین و تولید در این خودروساز شتاب گرفته انتظار می‌رود تعداد تولید روزانه تا دی ماه به مرز دو هزار دستگاه برسد.

وی تاکیدکرد: اجرای تعهدات معوق و تحویل خودروها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در نهایت رضایت ذی‌نفعان هدف اصلی گروه صنعتی ایران خودرو است که تمامی تلاش و همت مجموعه کارکنان این خودروساز در مسیر تحقق این هدف قرار دارد.

منبع: ایکو پرس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.