سایپا تمام تعهدات معوق سال ۹۷ را تحویل می‌دهد

قطعه نیوز: قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش اعلام کرد: براساس اعلام قبلی، تمام مشتریانی که در سال ۹۷ اقدام به تکمیل وجه کرده و پذیرش آنها در صف فاکتور قرار گرفته بود، خودروهای خود را دریافت کرده‌اند.
به گزارش قطعه نیوز به نقل از سایپانیوز، مجید باقری در تشریح وضعیت تحویل خودروی مشتریان سایپا اظهار کرد: تعدادی از مشتریان هستند که در سال ۹۷ ثبت‌نام کرده‌اند اما باوجود صدور دعوت‌نامه، بنا به دلایل مختلف در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه و پرداخت الباقی قیمت خودرو خود اقدام نکرده اند. بدیهی است در این خصوص پس از صدور دعوتنامه جدید، در صورت تمایل به تکمیل وجه، خودروهای این دسته از مشتریان عزیز نیز با قید اولویت در فهرست برنامه تحویل قرار خواهد گرفت.
باقری با اشاره به اینکه مشتریانی نیز از سال قبل وجود دارند که به دلیل تحریم‌های ظالمانه، خودروی آنها قابل تولید و تحویل نیست (نظیر ساندرو، برلیانس و …)، گفت: پیشنهاداتی به این گروه از مشتریان ارائه شده است و در صورت تمایل و اقدام مشتریان به تبدیل و تعیین تکلیف خودروی ثبت نام شده، خودروی تبدیلی آنها به سرعت در لیست تحویل قرار خواهد گرفت.
باقری افزود: در خصوص مشتریان طرح اتوخدمت نیز طرحی ارائه شده است که در صورت تعیین تکلیف وضعیت تعهد، خودروی آنها در لیست فاکتور و تحویل قرار خواهد گرفت.
قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش همچنین با بیان اینکه تیم مدیریتی جدید سایپا در بهمن‌ماه گذشته در حالی سکان هدایت این گروه خودروسازی را به دست گرفت که نزدیک به ۵۴۰ هزار دستگاه تعهد وجود داشت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش و همت شبانه‌روزی مدیران متعهد، کارگران سختکوش، زنجیره تامین و شبکه نمایندگی‌های سایپا در سراسر کشور تاکنون تعداد بسیار زیادی از این تعهدات معوق، تحویل مشتریان شده که این روند با سرعت بیشتری استمرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.