رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس؛ صنعت خودرو کشور را عالمانه، منصفانه و سازنده نقد کنیم

قطعه نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تحلیل‌های سطحی از سوی برخی افراد در جامعه علیه صنعت خودرو،‌ خواستار ارایه نقد سازنده از مجاری مناسب و جلوگیری از ایجاد فضای هیجانی شد.

به گزارش قطعه نیوز به نقل از ایکوپرس، محمدرضا نجفی در حاشیه بازدید از خطوط تولید ایران خودرو، ضمن تاکید بر این‌که خودروسازان نیز باید ظرفیت پذیرش انتقاد و ایجاد بهبود و اصلاح امور خود را داشته باشند گفت: تحلیلگران و افراد نقدکننده صنعت خودرو باید به گونه‌ای عمل کنند که با برخی جریانات همراه نشده و کار را به صورت اصولی و مبنایی و برای آباد کردن زیرساخت‌های کشور دنبال کنند تا در نهایت مردم، دولت و حاکمیت و همه کسانی که به نوعی ذی‌نفعان صنعت خودرو هستند از این اقدامات منتفع شوند.

وی افزود: نقدی موثر خواهد بود که منجربه مخدوش شدن و آسیب دیدن سرمایه‌های مادی،‌ معنوی و انسانی نشده و با کم‌ترین هزینه، بیشترین تاثیر را در بهبود عملکردها داشته باشد. بر خود و دیگران روا نمی داریم بنای تخریب سرمایه‌های موجود در کشور را داشته باشیم بلکه سعی خواهیم کرد تا اجزای متفرق موجود را برای ساختن آینده بهتر در کنار یکدیگر قرار دهیم.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات صنعت خودرو کشور را تابلوی مناسبی برای ارزیابی از میزان ضعف و قوت‌های توسعه صنعتی کشور توصیف کرد و گفت: ایران‌خودرو می‌تواند از کانون‌های خلق ارزش افزوده، ثروت و اعتبار برای کشور باشد و باید بتواند ذی‌نفعان متکثر و متنوع خود را از نتیجه فعالیت خود منتفع کند.

نجفی خاطرنشان کرد: آنچه که در ادوار گذشته بنابر دلایل محیطی و محاطی در صنعت خودرو اتفاق افتاده بخش قابل توجهی از مطلوبیت‌ها و نیازهای متوازن ذی‌نفعان را فراهم نکرده است و درحال حاضر با وجود سرمایه‌های انسانی و مدیریتی و نیز انگیزه این مجموعه، ضروری است تا با عزم و همتی تعالی‌جویانه و برنامه‌ای زمان‌بندی شده برای دست‌یابی به تحقق انتظارات بر زمین مانده اقدام شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.