دریافت ۹ گواهینامه و تائیدیه سیستم مدیریت توسط پارس‌خودرو

ممیزی متمرکز برون‌سازمانی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) پارس‌خودرو توسط تیم ممیزی شرکت TÜV NORD انجام شد و بر اساس آن ۹ گواهینامه و تائیدیه دریافت کرد.

به گزارش قطعه نیوز به نقل از روابط عمومی پارس‌خودرو، سرژیک صادقی مدیر تعالی پارس‌خودرو با اعلام این خبر گفت: در این ممیزی ۹ استاندارد از ۱۰ استاندارد اصلی تعریف‌شده در سیستم مدیریت یکپارچه (به‌جز ۱۷۰۲۵ISO)، مورد ارزیابی قرار گرفت و استقرار، ارتقاء و نگهداری مؤثر تمامی سیستم‌ها/فرآیندهای مرتبط با این استانداردها بدون هیچ‌گونه عدم انطباقی، تائید شده و برای صدور یا ابقاء گواهینامه/تائیدیه مربوطه توصیه شدند.

وی افزود: نتیجه ممیزی، صدور گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی مبتنی بر ۲۰۱۸:۴۵۰۰ISO، ارتقاء و صدور گواهینامه سیستم مدیریت انرژی مبتنی بر ۵۰۰۰۱: ۲۰۱۸ ISO، صدور تائیدیه حل اختلافات برون‌سازمانی مبتنی بر ۱۰۰۰۳: ۲۰۱۸ISO و ارتقاء تائیدیه سنجش رضایت مشتریان مبتنی بر ۱۰۰۰۴: ۲۰۱۸ ISO بوده است.

مدیر تعالی پارس‌خودرو بابیان این مطلب که این ممیزی طی سه روز و توسط تیم هفت نفره انجام شد تصریح کرد: گواهینامه‌ها و تائیدیه های ۹۰۰۱:۲۰۱۵ ISO، ۱۴۰۰۱: ۲۰۱۵ISO، ۲۰۱۸ ۱۰۰۰۲: ۲۰۱۸ ISO، ۱۰۰۱۵:۱۹۹۹ ISO و ۱۴۰۳۱: ۲۰۱۳ ISO نیز در این ممیزی ابقاء شدند.

صادقی افزود: از مشخصه‌های بارز سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) پارس‌خودرو می‌توان به استفاده از آخرین ویرایش استانداردهای بین‌المللی، یکپارچگی کامل مابین تمامی سیستم‌ها و فرایندها، اجرای متمرکز و یکپارچه ممیزی‌های داخلی و عموماً به‌کارگیری دانش سازمانی برای استقرار و ارتقاء سیستم‌ها تأکید کرد؛ که در گزارش سرممیزان TÜV NORD نیز به آن‌ها اشاره‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تعالی سازمانی از طریق به‌کارگیری مؤثر مفاد استانداردهای سیستم‌های مدیریتی در عملکردهای سازمان، در قالب یک سیستم یکپارچه متکی بر دانش سازمانی رویکرد پارس‌خودرو جهت ایجاد سازمانی پایدار، مشتری مدار و متعهد به مسئولیت‌های اجتماعی و زیست‌محیطی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.