فرشاد مقیمی: تولید خودرو مطابق استانداردهای مصوب ملی از برنامه‌های مهم ایران خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در دیدار با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برنامه‌های این خودروساز را در زمینه رونق تولید، عرضه محصولات جدید و گام‌های توسعه‌ای در حوزه پلتفرم، قوای محرکه و تنوع سوختی تشریح کرد.

در دیدار روز سه شنبه، فرشاد مقیمی با اشاره به برنامه‌های کوتاه‌مدت تدوین شده گفت: ‌بازنگری ترکیب تولید با هدف تمرکز بر محصولات پرفروش با حاشیه سود مناسب، افزایش تولید روزانه، تکمیل و تحویل خودروهای دارای کسری قطعه، تعیین و تکلیف بدهی معوقه قطعه‌سازان از مهم‌ترین اولویت‌های کاری ایران خودرو است.

وی ارتقای کیفیت محصولات و رضایت مشتریان را سرفصل مهم فعالیت های ایران خودرو برشمرد و گفت: ارتقای کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به مشتریان، توسعه و تعمیق ساخت داخل و تدوین برنامه جامع کاهش هزینه‌های سربار تولید از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو خاطرنشان کرد:‌ تدوین نقشه راه صادرات خودرو، قطعات و مجموعه‌های داخلی ساخته شده، توسعه پلتفرم و قوای محرکه، ‌ایجاد شبکه مهندسی جهت اخذ مشارکت در توسعه محصولات و قطعات از مهم‌ترین برنامه‌های بلند مدت این خودروساز است.

مقیمی مهم‌ترین گام‌های توسعه‌ای ایران خودرو را توسعه خانواده موتورهایی با تکنولوژی بالا و سایز کوچک با هدف آلایندگی کمتر و تتوع سوختی، عرضه خودروها با گیربکس‌های جدید اتوماتیک، طراحی و تولید خودروهای هیبریدی و برقی دانست.

وی در زمینه عرضه محصولات جدید به بازار گفت: در سال جاری دو محصول پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود و خودروی ۳۰۱ سال آینده به سبد محصولات این شرکت اضافه خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد :‌تولید خودرو مطابق استانداردهای مصوب ملی از برنامه‌های مهم این خودروساز است.

در این دیدار محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ایران خودرو برنامه‌های خوبی برای ارتقای سطح کیفی محصولات و افزایش ضریب ایمنی آنها تدارک دیده است اما باید این برنامه با جدیت عملیاتی شود.

وی افزود: همواره یکی از عوامل بروز تصادفات جاده‌ای مساله کیفیت خودروها است و باید برای کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای خودروسازان بیش از گذشته در راستای افزایش کیفیت و ایمنی محصولات تولیدی و جلب رضایت مشتریان و اعتمادسازی گام بردارند.
گفتنی است، اعضای کمیسیون عمران مجلس از خطوط تولید و مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو بازدید کردند.

منبع: ایکو پرس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.