عادل پیرمحمدی مدیرعامل ساپکو شد

قطعه نیوز: عادل پیرمحمدی طی حکمی از سوی فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره موظف شرکت ساپکو منصوب شد.

به گزارش قطعه نیوز، در این حکم آمده است: «دراجرای تصمیمات جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ هفدهم خرداد ماه سال ۹۷، شرکت طراحی، مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو، ساپکو، (‌سهامی خاص) و برابر ماده ۱۱۰ لایحه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت و نظر به تخصص، تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به‌عنوان نماینده شرکت ایران خودرو در  هیات مدیره شرکت فوق به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره موظف منصوب می‌شوید.

امید است به عنوان امین گروه صنعتی ایران خودرو ضمن رعایت قوانین و مقرارت جاری کشور و استفاده از اختیارات حاصل از اساس نامه شرکت همراه سایر اعضای هیات مدیره در پیشبرد اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در آن سازمان نهایت کوشش و جدیت را به عمل آورید.»

لازم به ذکر است عادل پیرمحمدی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه تهران و همچین دوره دکتری مدیریت (DBA) از دانشکده مدیریت همین دانشگاه است.»

وی پیش از این به عنوان معاون مهندسی، تحقیقات و توسعه محصولات جدید ایران خودرو و مدیر طراحی و توسعه پروژه ۳۰۱ پس از ترک پژو فعالیت داشت. وی سال ها قبل و در دهه هشتاد نیز چندین سال به عنوان مدیرعامل ساپکو فعالیت داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.