راه‌اندازی سامانه بازرسی کیفی و فنی خودروهای دست دوم

قطعه نیوز: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بازرسی کشور از ۳۰ سال گذشته تا کنون در زمینه ارائه خدمات بازرسی فنی و مهندسی فعالیت داشته و با کسب تجارب کافی و دانش تخصصی در صنعت خودرو در امر بازرسی خودروهای تولیدی و وارداتی نقش موثری داشته است.

به گزارش قطعه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد کشور، با تغییر فضای صنعت خودرو و گرایش مشتریان به استفاده از خودروهای کارکرده، نیاز به شناخت دقیق‌تر از سلامت بدنه و شرایط فنی خودرو در هنگام خرید و فروش بیش از قبل احساس می‌شود. لذا این شرکت با راه‌اندازی سامانه‌ای برخط و تیم تخصصی کارشناسی، تجربیات و توان فنی خود را برای اطمینان مشتریان از سلامت خودروهای کارکرده به مصرف‌کنندگان خودرو ارائه می‌نماید .

این سامانه در قالب شخصیت حقوقی مستقل (شرکت مشاوران کیفیت کارینا پارس) تحت نظارت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و با بهره‌گیری از پتانسیل فنی و تخصصی بازرسان با سابقه این شرکت راه‌اندازی شده است.

شرکت‌ها یا اشخاصی که تمایل دارند از وضعیت سلامت بدنه و کیفیت عملکرد خودرویی که قصد فروش یا خرید آن را دارند مطلع شوند میتوانند با مراجعه به آدرس سامانه کاریناپارس مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.