بهترین مارک باطری ماشین

باتری ماشین یکی از قطعات مهم خودرو است که نقش کلیدی در روشن شدن آن دارد. هنگام خرید باتری نهایت دقت را داشته باشید و بهترین نوع آن را متناسب با خودروی خود خریداری کنید، در غیر این صورت ممکن است مدام برای پر کردن آن به تعمیرگاه مراجعه کنید. در مطلب زیر با بهترین مارک باطری ماشین آشنا می‌شوید:

۱. باطری ماشین LTV Odyssey 65-PC1750T
باطری Odyssey 65-PC1750T Automobile and LTV دارای Cold Cranking Amps معادل با ۹۵۰ است. این باطری دارای ۳ یا ۴ سال ضمانت تعویض است و با توجه به نوع استفاده، عمری معادل ۳ تا ده سال دارد. شارژ باطری Odyssey نسبت به اتومبیل‌های دیگر سریع‌تر رخ می‌دهد و می‌تواند در ۴ تا ۶ ساعت به صورت کامل شارژ شود. طراحی آن به گونه‌ای است که به راحتی و به سرعت نصب می‌شود؛ Spill Proof می‌باشد و بعد از فروپاشی نیز دچار نشتی نمی‌شود. همچنین در برابر لرزش مقاومت دارد و می‌تواند در حین استفاده و در برابر ضربه از خود محافظت کند.

۲. باطری ماشین LTV Odyssey PC925
باطری Odyssey PC925 Automobile and LTV دارای Cold Cranking Amps معادل با ۳۳۰ است. این باطری ۳ یا ۴ سال ضمانت تعویض دارد و بسته به میزان استفاده از آن می‌تواند حداکثر ۱۰ سال طول عمر داشته باشد. این باطری ۷۰ درصد، عمر طولانی‌تری از باطری‌های مشابه دارد. این باطری ادیسه ۴۰۰ سیکل با عمق دشارژ ۸۰ درصد ایجاد می‌کند؛ علاوه بر این مجهز به فناوری مقاومت در برابر لرزش است و آسیب نمی‌بیند. نصب این باطری با توجه به شکل ظاهری آن، بسیار آسان می‌باشد؛ Spill Proof می‌باشد و بعد از فروپاشی نیز دچار نشتی نمی‌شود.

۳. باطری ماشین Mighty Max Battery ML35-12
باطری Mighty Max یک باطری قابل شارژ است که در هر موقعیتی قابل نصب می‌باشد. این باطری با تکنولوژی مقاومت در برابر لرزش طراحی شده است و دارای یک سال ضمانت تعویض می‌باشد. از ماندگاری بالایی برخوردار است و در دماهای بالا یا پایین نیز می‌تواند به خوبی کار کند. اگر به دنبال باطری مقرون به صرفه هستید، این باطری Mighty Max یک گزینه مناسب برای شما است. این دستگاه دارای طراحی Spill Proof و در مقایسه با باطری‌های مشابه‌ای که در محدوده قیمت پایین‌تر است؛ میزان تخلیه بسیار بالایی دارد. بر روی باطری پیچ‌های موردنیاز برای نصب قرار داده شده است و نصب آن به آسانی انجام می‌شود.

۴. باطری ماشین Optima Battery RedTop
باطری Optima Battery RedTop دارای Cold Cranking Amps 800 است؛ به گونه‌ای طراحی شده که نسبت به باطری‌های موجود در بازار ۱۵ برابر بیشتر در برابر لرزش مقاومت دارد و این میزان مقاومت باعث می‌شود به هیچ وجه نگران آسیب به باطری به علت حرکت و لرزش نباشید. این باطری با طراحی منحصر به فرد خود امکان نصب آسان را فراهم کرده است؛ وزن آن ۳۸.۸ پوند می‌باشد و ظرفیت معکوس (Reserve Capacity) آن صد دقیقه است. این باطری تحمل دمای بحرانی و رطوبت را نیز دارد و بدنه آن مقاوم ساخته شده است.

۵. باطری ماشین Optima Battery OPT8020-164 35 RedTop Start
باطری Optima Battery OPT8020-164 35 RedTop Start یک باطری ۱۲ ولتی و دارای Cold Cranking Amps معادل با ۷۲۰ است؛ ظرفیت معکوس (Reserve Capacity) آن ۹۰ دقیقه بوده و از این نظر اطمینان کافی به شما می‌بخشد. این باطری به گونه‌ای طراحی شده که حتی در شرایط کم مصرف نیز از قدرت بالایی برخوردار باشد. باطری‌های Optima به گونه‌ای طراحی شده است که در مقایسه با باطری‌هایی با قیمت مشابه، ۱۵ برابر بیشتر در برابر لرزش و حرکت مقامت دارند؛ وزن آن ۳۱.۷ پوند بوده و برای انواع مختلفی از خودروها مناسب است. خودروهایی که در جاده‌های بیرون از شهر تردد دارند؛ به علت مقاومت، دوام و طراحی ضد نشت این باطری، می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

۶. باطری ماشین Wayne 75ah AGM Sealed Lead Acid
باطری Wayne 75ah AGM Sealed Lead Acid یک باطری ۱۲ ولت با ظرفیت ۷۵ آمپر ساعت است. این باطری از پیش شارژ شده و برای استفاده آماده است، بنابراین می‌توانید بلافاصله آن را در وسیله نقلیه خود نصب کنید. بر روی آن دسته‌ای تعبیه شده که به راحتی می‌توانید آن را حمل‌ونقل کنید؛ نصب آن بسیار ساده است و وزن معادل با ۴۸.۹ پوند دارد.

۷. باطری ماشین Odyssey PC680
Odyssey PC680 یکی از بهترین باطری‌های خودرو است که قیمت مناسبی دارد. این باطری دارای Cold Cranking Amps 170 است. ۲ سال ضمانت تعویض کامل دارد و شما می‌توانید در صورت بروز هر مشکلی آن را تعویض کنید. عمر متوسط این باطری ۳ تا ۱۰ سال تخمین زده شده است؛ طول عمر آن نبست به سایر باطری‌های قابل مقایسه ۷۰ درصد بیشتر است. این باطری ادیسه، گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که بودجه‌ای کمی دارند و در انواع مختلفی از وسایل نقلیه کار می‌کند. چرخه عمر آن، ۷۰٪ طولانی‌تر از باطری‌های قابل مقایسه می‌باشد.

۸. باطری ماشین Optima Batteries D34M BlueTop Starting and Deep Cycle Marine
باطری Optima Batteries D34M برای استفاده در قایق‌ها، وسایل نقلیه دریایی و برخی وسایل نقلیه موتوری طراحی شده است؛ وزن آن ۴۳.۵ پوند بوده و معیار cold cranking amps معادل با ۷۵۰ است. این باطری نسبت به باطری‌های قابل مقایسه، تا ۱۵ برابر بیشتر در برابر ضربه مقاومت دارد و لرزش‌ها در حین حرکت به آن آسیب وارد نمی‌کند؛ ظرفیت معکوس باطری ۱۲۰ دقیقه می‌باشد و قابل اعتماد است.

۹. باطری ماشین ACDelco ACDB24R Advantage AGM Automobile BCI Group 51
باطری ACDelco ACDB24R به فناوری AGM مجهز شده است، بنابراین دیگر لازم نیست نگران نگهداری از آن باشید. این باطری دارای طراحی ضد آب بوده و می‌تواند تا ۳ برابر بیشتر عمر کند. این باطری از نظر ایمنی و دوام دارای سیستم ضد نشت می‌باشد. علاوه بر این به گونه‌ای بسته بندی شده است که از آسیب اسیدی به بدنه جلوگیری می‌کند. این باطری برای خودروهای بزرگ مناسب نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.