بهترین سیستم مالتی‌مدیا از دیدگاه جی دی پاور

بر اساس نتایج سالانه جی دی پاور خودروهایی همچون هیوندای اکسنت، جنسیس G70 و ب‌ام‌و سری ۷ بالاترین امتیازات را در سطح رضایت مصرف‌کنندگان از سیستم‌های مولتی‌مدیای داخل خودرو دریافت نمودند. جی دی پاور یک مؤسسهٔ خدماتی آماری است که به منظور نظرسنجی‌های رضایت مشتریان راه‌اندازی شد. این موسسه سطح رضایت مشتریان را در تمام کالاها از صنعت خودرو گرفته تا بازاریابی و بنگاه‌های تبلیغاتی بررسی می‌کند.

این مطالعه نظرات و تجارب مالکان خودروها از نظر کیفیت، طراحی و ویژگی‌های تکنولوژی‌های صوتی، ارتباطی، سرگرمی و ناوبری خودروی خود در ۹۰ روز اول مالکیت را مدنظر قرار می‌دهد.

کیفیت سیستم با تعداد مشکلات تجربه شده به ازای هر ۱۰۰ دستگاه خودرو تخمین زده می‌شود و بنابراین هرچقدر مشکلات کمتر باشند امتیازات بالاتری حاصل خواهد شد.

در کلاس خودروهای کوچک این هیوندای اکسنت بوده که بهترین خودرو لقب گرفته است. یک پله بالاتر و در کلاس خودروهای کامپکت نیز کیا سول این عنوان را به دست آورده است؛ اما هیوندای سانتافه هم در کلاس خودروهای میان سایز بهترین امتیازات از نظر رضایت مصرف‌کنندگان را داشته و در کلاس خودروهای بزرگ هم این عنوان به نیسان تایتان رسیده است.

اما در بخش خودروهای لوکس کوچک مرسدس بنز GLA بهترین سیستم مولتی‌مدیا را با کمترین مشکلات گزارش شده داشته است. بهترین خودروی لوکس کامپکت، میان سایز و بزرگ نیز به ترتیب جنسیس G70، آئودی Q8/پورشه ۹۱۱ و ب‌ام‌و سری ۷ بوده‌اند.

خانواده‌ی هیوندای و کیا به وضوح عملکرد خوبی در این مطالعه داشته‌اند و خودروهای اکسنت، سول، سانتافه و G70 در چهار کلاس خودرویی بهترین نتایج را کسب کرده‌اند. این نتایج برای خودروسازانی که همین یک دهه‌ی پیش فاقد کیفیت لازم بودند بسیار خوب می‌باشد.

مدیر جنسیس آمریکا درباره‌ی این موفقیت گفته است:
مصرف‌کنندگان ما مکرراً اعلام می‌کنند که یکی از اصلی‌ترین دلایل خرید محصولات جنسیس خلاقیت‌های آن می‌باشد. ما همیشه تکنولوژی‌های کاربردی و مفید را در محصولات خود بکار می‌بریم.

منبع: مجله پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.