محدودیت ۳۰ لیتری کارت سوخت و نحوه پیگیری کارت سوخت جدید

بعد از محدودیت سوخت گیری با کارت سوخت جایگاه داران، سخنگوی دولت از طرحی تازه برای اعمال محدودیت های تازه برای سوخت گیری با کارت سوخت جایگاه ها خبر داده است. البته محدودیت ۳۰ لیتر سوخت گیری با کارت جایگاه داران، محدودیت کاملی نبوده و رانندگان می توانند در یک روز از چند جایگاه ۳۰ لیتر بنزین دریافت کنند.
به گزارش قطعه نیوز و به نقل از خبرآنلاین، بر اساس خبرهای رسیده در محدودیت جدید میزان سوخت گیری در هر بار مراجعه و استفاده از کارت شخصی به ۱۵ لیتر کاهش می یابد، اما در این مرحله نیز سوخت گیری از جایگاه های مختلف با رعایت این سقف مجاز است.
برای دریافت کارت سوخت به پست مراجعه نکنید.
سید میثم حسینی لر معاون فناوری اطلاعات شرکت ملی پست در مورد وضعیت کارت های سوخت گفت: به منظور ارتقای مشتری مداری و صرفه جویی در زمان مشتریان، گزینه ای در بخش رهگیری کارت سوخت در سایت پست ایجاد شده تا متقاضیان در صورت تمایل به دریافت کارت سوخت در محل مورد نظر خود، با پرداخت هزینه ارسال پیشتاز و ورود اطلاعات لازم، کارت سوخت خود را در آدرس اعلام شده تحویل بگیرند.
وی ادامه داد: کارت های سوخت فقط یکبار برای تحویل به درب منزل فرد متقاضی ارسال می شود و در صورت اشتباه بودن آدرس و یا تغییر محل سکونت، کارت سوخت به باجه های معطله برگشت داده می شود.
حسینی لر در پایان بیان داشت: افراد متقاضی کارت سوخت می توانند با مراجعه به سایت epolice و دریافت کد رهگیری ۲۴ رقمی، به بخش رهگیری درسایت شرکت ملی پست مراجعه و پس از اطلاع از محل نگهداری کارت سوخت خود، برای دریافت آن اقدام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.