وزیر صنعت برنامه منسجم و مناسبی برای ساماندهی صنعت خودرو ندارد

قطعه نیوز: عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات صنعت ناشی از تحریم، سوء مدیریت و چالش های گذشته است وبه نظر می رسد وزیر هم هیچ برنامه منسجمی برای حل مشکلات ندارد و شاید استیضاح شود.

سیده حمیده زرآبادی، درباره نظارت بر رفتار نمایندگان و تخلف دو نماینده در حوزه مالی اظهار داشت: اگر صحبتی در خصوص رعایت قانون می‌شود منظور دفاع از کسی نیست بلکه باید به گونه‌ای رفتار کنیم که قانون و شرع و عرف مورد توجه قرار گیرد و حق کسی ضایع نشده و آبروی فردی به سادگی ریخته نشود.

وی افزود: موضوع تخلف مالی دو نماینده در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان هم مطرح شده بود و باید نظر این هیئت مورد توجه قرار می‌گرفت تا شأن افراد رعایت شود و در مورد تخلف هم نه من و نه کس دیگر نمی‌تواند قضاوت کند و تنها مرجع دستگاه قضائی است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید احضار و دستگیری متخلف چه مردم عادی و یا مسئولان و نمایندگان بر اساس ضوابط باشد و قانون مراعات شود برای نمونه مدیرکل سابق میراث فرهنگی را روز پنجشنبه دستگیر کردند تا فرصت تأمین ضامن و وثیقه را نداشته باشد و به روز تعطیل برخورد کند و تاکنون هم حکمی نداده‌اند که نشان می‌دهد مدارک کافی برای تخلف ندارند اما با آبروی ۵۰ ساله یک مدیر و یک مسلمان بازی شد.

وی گفت: با هر گونه برخورد خارج از ساختار، قانون و عرف مخالفم و در کنار آن بشدت از برخورد با فساد و افراد متخلف اعم از نماینده و وزیر و مسئول موافقیم و نباید تفاوتی قائل شد.

زرآبادی اظهار داشت: اگر همه مسائل در مسیر قانونی باشد موجب اعتمادسازی می‌شود و به نفع نظام است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.