خودروهایی که گارانتی دارند اما خدمات پس از فروش نمی گیرند

قطعه نیوز: طبق اعلام یکی از دارندگان خودروهای رنو فلوئنس که توسط شرکت نگین خودرو گارانتی شده است؛ خدمات پس از فروش برای این محصول دارای گارانتی پنج ساله در خوزستان وجود ندارد و خدمات تنها به تعویض آب و روغن محدود شده است.

این خریدار خودروی رنو فلوئنس اظهار کرد: «من خودروی رنو فلوئنس مدل ۲۰۱۷ را در استان خوزستان با گارانتی ۵ ساله نگین خودرو خریداری کردم. اکنون خودروی بنده دچار نقص شده است. لازم به ذکر است که تنها یک نمایندگی نگین خودرو برای خدمات پس از فروش این محصولات در استان خوزستان وجود دارد که آن نیز ارائه خدمات برای تعمیر خودرو را به تعویض آب و روغن محدود کرده و گفته که بیش از این کاری از دستشان بر نمی‌آید.»

وی افزود: «به من اعلام شده که برای عیب‌یابی و تعمیر خودروی خود به نمایندگی‌های نگین خودرو در یکی از استان‌های شیراز یا اصفهان مراجعه کنم. سوال من اینجاست که اگر نمی‌توانید خدمات ارائه کنید، چرا خودرو به مردم می‌فروشید یا گارانتی می‌کنید، آن‌هم با قیمت بالاتر از بازار تحت عنوان گارانتی پنج ساله خدمات پس از فروش.»

این مشتری خاطرنشان کرد: «آن زمان قیمت این خودرو در بازار ۱۱۰ میلیون تومان بود که من این خودرو را به قیمت ۱۳۰ میلیون تومان به دلیل گارانتی رسمی ۵ ساله آن خریداری کردم اما اکنون متوجه شده‌ام که برای تعمیر و خدمات باید به استانهای دیگر مراجعه کنم.»

در پیگیری‌ها در این رابطه از نمایندگی رسمی و مرکزی شرکت نگین‌ خودرو در تهران، پاسخ مسوول مربوطه به این صورت بود که ما از علت این موضوع (تردد خودرو در یک استان و ارائه خدمت در استان دیگر) اطلاعی نداریم اما موضوع را از مدیران مربوطه پیگیری خواهیم کرد. تا لحظه انتشار این گزارش پاسخی از شرکت نگین‌ خودرو دریافت نشد.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.