چالش های صنعت خودرو کی به پایان می رسد؟

قطعه نیوز: هفته های اخیر برای فعالان و متولیان حوزه خودرو هفته پرخبری بود، البته خبرهایی که خیلی خوشایند نبود از دستگیری مدیران ایران خودرو و سایپا گرفته تا بلاتکیلفی بزرگترین شرکت خودرویی ایران که با گذشت تقریبا یک هفته هنوز مدیر عامل ندارد و همه این ها تازه بخش کوچکی از چالش های صنعت خودرو کشور است.

در این یک هفته اسم های زیادی به عنوان مدیر عامل جدید مطرح شد، عباس عالی آبادی جزء نخستین کسانی بود که نامش به عنوان جایگزین یکه زارع در خبرها منتشر شد اما در همان ساعات اولیه تکذیب کردند زیرا به نظر می رسد که وی علاقه ای به حضور در این پست ندارد.

منوچهر منطقی، حسن وفادار ینگجه، بهزاد اعتمادی، عادل پیر محمدی، علی شیخ زاده، نجم الدین و پور مجیب دیگرگزینه هایی بودند که در روزهای اولیه برکناری یکه زارع اسمشان به میان آمد.

از سوی دیگر اسم های مصطفی خان کرمی و ناقدی هم در روزهای بعد مطرح شد، اما تا به امروز وزیر صنعت و معدن و تجارت هیچ حکمی برای گزینه های احتمالی صادر نکرده است تا جاییکه امروز در حاشیه مراسم افتتاح بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران هم در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره خودروسازان بازداشتی، گفت: بازداشتی‌های خودرو را از قوه قضاییه بپرسید و فقط درمورد فرش سوال کنید.

همه همچنان منتظر خبر مدیر عامل جدید هستند هنوز معلوم نیست که چه کسی روی صندلی بزرگترین شرکت تولید خودرو کشور خواهد نشست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.