افت قیمت خودرو با بازداشت مدیران خودروساز

قطعه نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید با تغییر و تحول در مدیریت خودروسازان و بازداشت برخی از مدیران این شرکت‌ها پای سوداگران از بازار کوتاه شده و قیمت‌ چهارچرخ‌ها روند کاهشی را تجربه می‌کند.

محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بازداشت مدیران خودروساز، گفت: قیمت واقعی خودرو براساس دستمزد و درآمد مردم مشخص می‌شود بنابراین قیمت‌های کنونی کاذب بوده و دلالان در تلاش‌اند با مدیریت بازار از کاهش بهای چهارچرخ‌ها جلوگیری کنند.

بازداشت مدیران خودروساز، پای دلالان را از بازار خودرو کوتاه می‌کند

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: با تغییر و تحول در مدیریت خودروسازی‌ها و بازداشت برخی از مدیران این شرکت‌ها پای سوداگران از بازار کوتاه شده و قیمت‌ها روند کاهشی را تجربه می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم به فروش فوری خودروسازان اعتماد نداشتند، اظهار کرد: مردم معتقدند حتی اگر ۲۰ روز نیز برای ثبت نام در فروش فوری خودروسازان تلاش کنند، نمی‌توانند موفق به خرید شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مدیران خودروسازی‌ها باید با تغییر تاکتیک، خودرو را به دست مصرف کننده واقعی برسانند، اضافه کرد: مدیریت جدید ایران خودرو باید در فضایی آرام در وهله نخست تیراژ تولید خودرو را افزایش دهد و در مرحله بعدی سلامت را به قطعه سازی بازگرداند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه سازمان بازرسی باید به تولید انحصاری قطعه ورود کند، ادامه داد: بازداشت مدیران خودروسازی موجب احساس خطر دلالان شده در نتیجه پای آنها از بازار خودرو کوتاه می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خودروسازان خودروهای بسیاری را دپو کردند، تصریح کرد: بسیاری از این خودروها به دلیل نبود قطعات جزیی در پارکینگ‌ها خاک می‌خورند که می‌توان این قطعات را نیز از بازار داخلی تامین کرد، در صورت تکمیل و عرضه این خودروها قیمت چهارچرخ‌ها به شدت کاهش پیدا می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.