پایش اطلاعات متقاضیان خرید خودرو در سامانه آغاز شد

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، گفت: پس از پایان مهلت افتتاح حساب وکالتی (۲۹ اردیبهشت)، فرایند پایش و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه یکپارچه آغاز شد.

قطعه نیوز: مهدی تقدسی، افزود: با توجه به زمانبندی اعلام شده، با اتمام مهلت افتتاح حساب وکالتی (۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت)، کار پایش اطلاعات افراد متقاضی به منظور واریز ۱۰۰ میلیون تومان و مسدود کردن آن و سپس ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه آغاز شد.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات رسیده به سامانه تخصیص یکپارچه خودروها، سایت سامانه از سوم تا ۱۰ خرداد ماه برای ثبت درخواست متقاضیان خرید خودرو فعال خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: فقط متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک‌ها به سامانه ارسال شود، می‌توانند از ۳ تا ۱۰ خرداد برای ثبت نام اولیه به منظور تشکیل فهرست نوبت‌دهی در سامانه به آدرس esalecar.ir اقدام کنند.

تقدسی اضافه کرد: متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو‌های داخلی از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت فرصت داشتند برای افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند.

دومین طرح سامانه یکپارچه خودور برمبنای فرآیند نوبت دهی برای محصولات خودروسازان داخلی از چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ آغاز شد و متقاضیان تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ فرصت داشتند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام نمایند.

براساس توافقات به عمل آمده متقاضیان شرکت در طرح سامانه یکپارچه فروش خودرو داخلی، پیش از ثبت نام باید حساب وکالتی داشته و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را در حساب خود واریز نمایند تا امکان ثبت نام برای آنها فراهم شود.

 موجودی لازم برای انجام ثبت نام در لیست نوبت‌دهی کلیه خودروهای داخلی طرح فروش سامانه یکپارچه خودرو “صد میلیون تومان” است و این وجه اعتبار صرفاً لازم است تا زمان اعلام نتایج نوبت‌دهی در حساب شخصی وکالتی مشتریان مسدود می‌شود.

 

منبع: تسنیم

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.