فولکس‌واگن رکورد زد

قطعه نیوز: جوینت ونچر فاو-فولکس‌واگن آئودی توانسته است در نیمه نخست سال جاری میلادی به یک فروش و رکورد بی‌نظیر دست یابد و بالغ بر ۳۶۸ هزار دستگاه در چین به فروش برساند.  

جوینت ونچر فاو-فولکس واگن آئودی به‌تازگی با انتشار گزارشی اعلام کرده است که در شش ماهه نخست سال جاری میلادی یعنی ژانویه تا ژوئن ۲۰۱۹، موفق شده ۳۶۸ هزار و ۹۴ دستگاه خودرو را در بازار چین بفروشد که این میزان فروش یک رکورد کم سابقه در تاریخ فعالیت این همکاری به شمار می‌رود.

ماه گذشته، شرکت آئودی خود به تنهایی توانست ۵۶ هزار و ۲۲۳ دستگاه خودرو در بازار چین به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد یک رشد و افزایش ۶.۱ درصدی بود.

از پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌های بومی عرضه شده در چین توسط این جوینت ونچر می‌توان به خودروهای A۴L،  Q۵L و A۶L اشاره کرد به گونه‌ای که فروش خودروی A۴L در ژوئیه ۲۰۱۹، به تنهایی از مرز ۱۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه نیز عبور کرد و در شش ماهه نخست سال به ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو رسید.

بر اساس گزارش xinhuanet، این شرکت همچنین در ماه گذشته ۱۳ هزار و ۲۲۶ دستگاه خودروی آئودی Q۵L عرضه کرد و بدین ترتیب رشد سالانه آن را به ۴۵.۷ درصد رساند.  

همچنین قرار است بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی شرکت آئودی، مدل‌های جدید دیگری برای دسترسی و خریداری مشتریان چینی روانه بازار این کشور شود که از جله مهم‌ترین آنها انتظار می‌رود خودروهای ای‌ترون، شاسی‌بلند لوکس Q۸ و A۶ آلرود و A۶ آوانت باشند.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.