تردد دوچرخه‌سواران بیدود در خط ویژه مجاز شد

قطعه نیوز: دوچرخه‌سواران بیدود از این به بعد می‌توانند در خط ویژه اتوبوسرانی تهران، دوچرخه سواری کنند. اینطور که «محمد کاظمی» مدیر بازاریابی بیدود به دیجیاتو می‌گوید دوچرخه سواری برای کاربران بیدود در تمامی خطوط ویژه اتوبوسرانی مناطق شهر آزاد است و تنها محدودیت آنها تردد در اتوبان‌هاست.

 دوچرخه سواران این اپلیکیشن می‌توانند در خطوط ویژه BRT تردد کنند. سرهنگ «سید مسلم موسوی» جانشین معاونت اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این مورد گفته است که تردد استفاده کنندگان ازدوچرخه های اشتراکی بیدود در خطوط BRT با رعایت احتیاط مجاز است.

او افزود: «با توجه به تعدد پارکینگ های این سرویس در مرکز شهر، این مسئله می تواند تردد دوچرخه سواران را در مناطق نزدیک به این خطوط تسهیل کند.»

کاظمی در این مورد به دیجیاتو می‌گوید که با پیگیری‌های بیدود و همکاری پلیس راهور ناجا، شهرداری و اتوبوسرانی تهران، این امکان برای دوچرخه سواران دوچرخه‌های اشتراکی فراهم شده است تا بتوانند در مسیرهای امن‌تری تردد داشته باشند.


او تاکید کرد: «این موضوع با رانندگان اتوبوس‌های BRT هم هماهنگ شده است تا آنها از تردد دوچرخه سواران اطلاع داشته باشند.»


بیدود سامانه دوچرخه سواری اشتراکی است که کاربران آن می‌توانند از دوچرخه‌های سطح شهر استفاده کنند و پس از استفاده دوچرخه را در محل مناسبی مانند پیاده روها بگذارند تا کاربران بعدی از آن استفاده کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.