از نمایشگاه رونق تولید با حضور وزیر صنعت تا نمایشگاه مشهد با حضور معاون شهردار

قطعه نیوز: برگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولیدبه بهترین شکل برگزار شد نمایشگاهی که توانست به خوبی دستاوردهای جوانان کشور را در زمان تحریم به رخ جهانیان بکشاند و بهترین فرصت را برای خود باوری صنعت خودور ایجاد کند . اما در مقابل عده ای برای منافع شخصی به دنبال برگزاری نمایشگاه خودروی مشهد هستند تا بتوانند از جیب خودروسازان هزینه های میلیاردی به جیب بزنند .

نمایشگاه فرصت های ساخت داخل ایده هر فرد یا بخشی در بدنه وزارت صنعت بود بسیار ستودنی بود نمایشگاهی یکپارچه که بدنبال خالی کردن جیب صاحبین صنایع نبود ودر زمانی برگزار شد که در کنار نمایشگاه الکامپ توانست مخاطبین بسیاری را به این نمایشگاه بکشاند . این نمایشگاه تا جایی مهم بود که رئیس دفتر رییس جمهور ،وزیر صنعت و معاونان، نمایندگان مجلس وبسیاری از شخصیت های تراز اول کشور در این نمایشگاه شرکت کردند  و هم صدا شعار سال را در کنار تولید کنندگان فریاد زدند .

اما حالا کافی است این نمایشگاه را با نمایشگاه خودروی سال گذشته و یا همین امسال در مشهد  مقایسه کنید سال گذشته نه از مقامات تراز اول در نمایشگاه مشهد حضور داشتند و نه اهمیت چندانی برای نمایندگان خود خراسان رضوی داشت تا در این نمایشگاه حضور داشته باشند و بی شک تنها شخصیت استانی که از سمت اجرایی خاصی در بدنه دولت هم برخوردار نیست؛ آنهم به دلیل حضورش در سال های قبل در بدنه شرکت برگزار کننده به بازدید از این نمایشگاه امد و نتوانست حتی رسانه های استانی را به این نمایشگاه بکشاند چه برسد به فریاد هم سوی با خودروسازان .

بی شک برگزاری نمایشگاه پر قدرت فرصت های ساخت داخل و رونق تولید بسیار با اهمیت تر از نمایشگاهی است که خود مسئولین استان هم برای آن ارزشی قائل نیستند ، پس بهتر است جناب وزیر صمت در این رابطه وارد گود شوند واز بریزو بپاش های خودروسازان برای حضور در این نمایشگاه جلوگیری نماید  هر چند تا جایی که ما اطلاع داریم بجز ساپکو هیچ مجموعه ای از خودروسازان تاکنون در این نمایشگاه حضور نیافته اند و چند شرکت کوچک تولید قطعه حاضر به حضور در نمایشگاه شده اند .

منبع: خودرو پرس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.