استان‌ها نسبت بە جذب سهمیە خود اقدام کنند

قطعه نیوز: روز گذشته ناصر کاویانی ، رئیس اتحادیه کامیونداران البرز از توقف توزیع لاستیک سهمیه‌ای بین رانندگان کامیون خبر داد و گفته بود که این مساله کامیونداران را با مشکل مواجه کرده است. برخی نهادها خواهان در دست گرفتن توزیع لاستیک سهمیه‌ای هستند که این کار باعث اینجا مشکلاتی شده است؛ از همین رو از استانداری و وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست داریم به این مسئله ورود پیدا کند.

او درباره آخرین وضعیت توزیع لاستیک سهمیه‌ای بین کامیون‌داران گفت: توزیع لاستیک‌های سهمیه‌ای بیش ۱۰ روز است که متوقف شده و توزیعی انجام نمی‌شود و تا قبل از این همه چیز به صورت منظم و مناسب پیش می‌رفت در طول این ۱۰ روز رویه‌ای در پیش گرفته شده که باعث ایجاد مشکل برای کامیون‌داران شده است.

اما دیروز عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کردستان، بە تأمین لاستیک برای ماشین‌های سنگین و کامیون‌ها نیز اشارە کرد و گفت: هم اکنون در فروشگاه‌ها و عاملان فروش انباشت لاستیک داریم و استان‌ها لازم است نسبت بە جذب سهمیە خود اقدام کنند و هر میزان لاستیک نیاز بود آن را تخصیص خواهیم داد.

قبادی همچنین بە انتقادها از تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای تأمین کالاهای اساسی پاسخ داد وگفت: با نگاە بە بازار و رصد قیمت‌ها متوجە می‌شویم کە کالاهای تأمین شدە با این ارز دارای ثبات و نوسان کمتری بودەاند.

این در حالی است که در چند روز گذشته خبرهای متعددی مبنی بر توزیع و دریافت لاستیک های دولتی برای ماشین های سنگین و برون شهری در رسانه های مختلف منتشر شده است و اینکه چرا در استان البرز این اتفاق افتاده موضوعی است که مسوولان این استان باید پاسخگو باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.