واردات خودرو نهایی شد؟

در حالی که دو ماه از موعد نهایی شدن آیین نامه واردات خودرو می گذرد، خبری مبنی بر نهایی شدن این آیین نامه در حال دست به دست شدن است.

قطعه نیوز: پس از نهایی شدن واردات خودرو و ابلاغ قانون آن از سوی محمدباقر قالیباف در خردادماه امسال، همچنان فعالان بازار چشم انتظار نهایی شدن آیین نامه واردات خودرو هستند. آیین نامه ای که قرار بود اواخر خردادماه نهایی شود اما همچنان در حالی که به پایان مرداد می رسیم،‌ خبری از آن نیست.

البته وزارت صمت می گوید که آیین نامه در این وزراتخانه نهایی شده و منتظر تایید در هیات دولت است. در این میان برخی از نمایندگان نیز انتقادات جدی به برخی از بندهای این آیین نامه دارند.

حالا در این شرایط خبری به نقل از فاطمی امین،‌ وزیر صمت منتشر شده مبنی بر اینکه واردات خودرو نهایی شده است و شنبه هفته آینده، خبر قطعی واردات خودرو را اعلام می‌کنیم. همچنین خودروی دست دوم وارد نخواهد شد و مدل واردات خودرو به بازرگانان و وارد کنندگان خودرو بستگی دارد.

پیگیری ها نشان می دهد که وزیر صمت گفته است که آیین نامه واردات در مرحله نهایی نهایی شدن قرار دارد و صحبتی از نهایی شدن آن تا روز شنبه مطرح نشده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.