پرداخت وام به خانواده ها برای خرید دوچرخه

قطعه نیوز: شهردار تهران با بیان اینکه بانک شهر باید در بخش‌هایی همچون خودروی برقی و دوچرخه‌ برقی و خرید اتوبوس‌ها مشارکت و حمایت اقتصادی کند، گفت: امکان پرداخت وام به خانواده‌ها برای خرید دوچرخه در حال بررسی و عملیاتی شدن است.

پیروز حناچی با اشاره به نشست مشترک هیات مدیره جدید بانک شهر با شهرداران کلانشهرها به عنوان مؤسسین و سهامداران حقوقی، نقش سهامداران با این بانک را رابطه‌ای دو طرفه عنوان و اظهار کرد: همانطور که بانک شهر از کلانشهرها انتظار حمایت دارد، شهرداران نیز انتظار دارند بانک، آنها را به عنوان مشتری درجه یک ببیند که مطمئناً این موضوع از اهداف بانک هم هست. 

وی با بیان اینکه نگاه ما به بانک‌ها به خصوص بانک شهر، نگاهی ملی است، گفت: به عقیده من همه ما یک خانواده هستیم و مانند یک خانواده باید برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف بانک تلاش کنیم.

رییس مجمع شهرداران کلانشهرها این را هم گفت: از دوران سخت عبور کرده ایم و کلانشهرها باید برای حفظ این بانک به عنوان برند شهرداری و مدیریت شهری تلاش و همکاری کنند. در این راستا، لازم است از تشریک مساعی رئیس کل بانک مرکزی و مجموعه تحت مدیریتشان نیز قدردانی کنیم.

حناچی ادعای زیان شهرداری تهران و کلانشهرها در تأسیس بانک شهر را غیرکارشناسی خواند و عنوان کرد: این موضوع را زمان ثابت خواهد کرد. آن چه ما انتظار داریم این است که در دوره مدیریت جدید بانک شهر تدبیر شود تا نماد بانک در بورس افت نکند و این موضوع به عنوان یک هدف اصلی تعقیب شود.

وی با تقدیر از تدابیر و زحمات مدیرعامل بانک شهر در مدت انتقال مدیریت و حل و فصل مشکلات پیش رو، مسیر کنونی این بانک را مسیر درستی دانست و تصریح کرد: به جز کلانشهرها، شهرداران دیگر شهرها هم از بانک انتظار حمایت دارند. این پناسیل اگر هم جهت شود بسیار پرقدرت عمل خواهد کرد. در حال حاضر بودجه شهرداری تهران و شاید بسیاری از کلانشهرها معادل بودجه عمرانی کشور است، بنابراین گردش مالی که در شهرداری‌ها وجود دارد، بزرگ ترین قدرت سرمایه در گردشی است که می‌تواند پشتوانه بانک شهر برای ارایه خدمات و تسهیلات به شهروندان و توسعه پایدار شهرها باشد. بانک این موضوع را باید همواره به عنوان بزرگ ترین سرمایه خود حفظ کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.