حضور پررنگ استارتاپ های حمل و نقل دوچرخه در نمایشگاه الکامپ

قطعه نیوز: رئیس سازمان فناوری اطلاعات از برگزا ری نمایشگاه الکامپ امسال خبر داد و گفت: مسیریابهای ایرانی و استارت‌آپ های حمل و نقل در قالب تاکسی و دوچرخه در این نمایشگاه فعال هستند .

امیر ناظمی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۲۷ تا ۳۱ تیرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود، از حضور ۴۰ دستگاه دولتی در سالن دولت الکترونیک نمایشگاه الکامپ خبر داد و گفت: ۱۰ دستگاهی که در آخرین ارزیابی دولت الکترونیک، حائز بالاترین رتبه شده‌اند در غرفه مستقل در این نمایشگاه آخرین خدمات خود را عرضه می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور سازمانهای دولتی در نمایشگاه الکامپ تهران خدمات محور خواهد بود، افزود: این نمایشگاه با شعار «آینده بهتر با رویکرد خدمات شهروند محور» برگزار می‌شود و چاپ هرگونه بروشور کاغذی در سالن دولت الکترونیک به دلیل صرفه جویی در مصرف کاغذ و نیز تاکید بر شعار دولت الکترونیک، ممنوع اعلام شده است.

ناظمی با اشاره به خدمات جانبی نمایشگاه الکامپ گفت: در این نمایشگاه استارت آپهای حوزه حمل و نقل و نیز دوچرخه آنلاین حضور پررنگی دارند و امکان حمل و نقل بازدیدکنندگان از نمایشگاه را فراهم می‌کنند. در کنار آن استارت‌آپ‌های تولید محتوا نیز امکان ارائه آنلاین رویدادهای نمایشگاه را به صورت استریم فراهم می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.