مشتری مداری به سبک سایپا/ خبری از پرداخت جریمه تأخیردر تحویل نیست

بر خلاف اعلام خودروسازان در تسریع پرداخت جریمه تأخیر در تحویل محصولات، متأسفانه این موضوع با تعلل بسیار انجام و حتی در مواردی خبری از پرداخت ها هم نیست.

قطعه نیوز:  چند سالی است که کسب رضایت مشتری در تولید محصولات با کیفیت و ارائه خودروها در زمان مقرر به خریداران افت قابل توجهی پیدا کرده و همین امر موجب نارضایتی مردم شده است.

جالب اینجاست در واکنش به اعتراضات مردم در چرایی تأخیر در تحویل خودروها و بی کیفیت بودن محصولات پاسخ های غیر معقولی هم داده می شود که این موضوع نارضایاتی مردم را در عملکرد خودروسازان بیشتر کرده است.

به عنوان نمونه در یک سال اخیر کمبود قطعات الکترونیک باعث شده تا مشتریان نتوانند محصولات خود را در زمان مقرر دریافت کنند و خودروسازان هم برای کسب رضایت مشتریان اعلام کردند که پرداخت جریمه تأخیر در تحویل را با سرعت بیشتری انجام می دهند تا بخشی از زیان مشتری  برطرف شود. اما متأسفانه این موضوع هم با تعلل بسیار انجام و حتی خبری از پرداخت ها هم نیست.

یکی ازمشتریان کوییک در همین ارتباط به قطعه نیوز می گوید: در آبان ماه ۱۴۰۰ با شرکت در طرح ۳ ماهه فروش فوری سایپا شرکت کردم و قرار شد ظرف همین مدت خودروی خریداری شده را از شرکت تحویل بگیرم اما متأسفانه با پیگیری بسیار در نهایت اردیبهشت امسال موفق به دریافت خودروی خود شدم.

وی افزود: متأسفانه در زمان تحویل با محصولی خاک خورده روبه رو شدم که گفتند این کثیفی به خاطر انتقال خودرو است. حتی اعلام کردم ما کفی هم برای خودرو سفارش داده بودیم اما چنین چیزی را تحویل نگرفته ایم و نمایندگی هم گفت خداروشکر کنید که ماشین را تحویل گرفتید پیگیر این چیزها نباشید . اما من گفتم ما هزینه کفی را پرداخت کرده ایم و باید کارخانه آن را به ما برگرداند.

این مشتری اضافه کرد: در نهایت برگه تحویل را امضا کردم و گفتند برای پرداخت جریمه تأخیر با شما تماس می گیرند اما هنوز نه تنها تماسی گرفته نشده بلکه شرکت با یک پیامک به ما اعلام کرده پرونده شما مختومه شده و خبری ازپرداخت جریمه تأخیر نیست.

نکته جالب تر اینجاست در زمان تعویض روکش صندلی ها متوجه شدم شیشه عقب خودرو هم تعویض شده و برگه آنهم در داشبورد قرار داشت.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.