تولید تسلا در چین متوقف شد

شرکت خودروسازی تسلا، تولید در کارخانه شانگهای را به دلیل مشکلات تامین متوقف کرد.

قطعه نیوز: تسلا روز دوشنبه تولید در کارخانه شانگهای را به دلیل مشکلات مربوط به ایمن‌سازی قطعات خودروهای الکتریکی خود متوقف کرد که آخرین مورد از یک سری مشکلات برای کارخانه است.

شانگهای در ششمین هفته خود از تشدید قرنطینه کرونایی است که توانایی تولیدکنندگان را برای فعالیت در میان محدودیت‌های جابجایی افراد و آزمایش، سخت‌تر کرده است. تسلا از اواخر هفته گذشته برنامه‌ریزی کرده بود تا تولید را تا هفته آینده به سطوح قبل از قرنطینه برساند.

انجمن خودروهای مسافری چین قرار است امروز، سه شنبه فروش ماه آوریل را برای تسلا، دومین سازنده بزرگ خودروهای برقی چین پس از بی‌وای‌دی منتشر کند.

یکی دیگر از انجمن های خودرویی هفته گذشته اعلام کرد که فروش کلی خودرو در چین در ماه آوریل ۴۸ درصد کاهش یافته است زیرا تعطیلی‌های ناشی از کووید صفر کارخانه‌ها را تعطیل، نمایشگاه‌ها را محدود و هزینه‌ها را محدود کرده است.

تسلا تولید خود را در کارخانه شانگهای در ۱۹ آوریل به دنبال تعطیلی ۲۲ روزه ناشی از قرنطینه کووید-۱۹ در شهر از سر گرفت. رویترز پیش از این گزارش داده بود که تسلا قصد داشت تولید خود را در کارخانه شانگهای، به ۲۶۰۰ خودرو در روز از ۱۶ می افزایش دهد.

مقامات شانگهای قرنطینه سراسری شهر را که بیش از یک ماه پیش بر روی مراکز تجاری با جمعیت ۲۵ میلیون نفر اعمال شده بود، تشدید کرده‌اند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.