جمع آوری لنت های تقلبی در بازار موفق بود؟

برخی از فروشندگان لوازم یدکی می گویند لنت‌ تقلبی را بیشتر می توان در مغازه های لوازم یدکی خودرو پیدا کرد، زیرا لنت کوب ها و لنت فروشی ها، به راحتی لنت تقلبی ‌را تشخیص می‌دهند.

محمد حاجیان در گفتگو‌ با خبرنگار قطعه نیوز در خصوص‌ طرح جمع آوری قطعات تقلبی و قاچاق و‌ عملیاتی شدن این طرح در بخش لنت، اظهار داشت: موضوع فروش‌ لنت های تقلبی و ‌قاچاق بیشتر در بخش لنت ماشین های سواری اتفاق افتاده و‌ برای ماشین های سنگین، کمتر است.

وی‌ ادامه‌ داد: هر بار که بازرسان از بازار قطعات بازدید می‌کنند، تعدادی لنت غیر استاندارد کشف می شود که این میزان در لنت های سواری نزدیک ۳۰ تا ۴۰ درصد و برای لنت ماشین های سنگین ۵ درصد است.

این فروشنده لوازم یدکی خودرو، تصریح کرد: مدتی پیش لنت های تقلبی برای ماشین های سنگین در بازار کشف شد که متاسفانه مشخص شد متخلفین لنت های ایرانی را خریداری و به عنوان لنت خارجی در بازار می فروختند. البته پرونده این شکایت در حال بررسی است.

حاجیان در مورد اشکالات این طرح افزود: در این باید سر منشاها تخلفات را شناسایی کرد. البته لنت‌ تقلبی را بیشتر می توان در مغازه های لوازم یدکی خودرو پیدا کرد، زیرا لنت کوب ها و لنت فروشی ها، به راحتی لنت تقلبی ‌را تشخیص می‌دهند.

وی‌ ادامه‌ داد: برخی از فروشندگان لنت تقلبی را به همراه سایر لوازم دیگر به مغازه های لوازم یدکی می فروشند، البته باز هم تاکید میکنم این اتفاقات بیشتر در لنت ها ماشین‌ سواری اتفاق می افتاد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.