ایجاد بسترهای تشویقی توزیع لاستیک به ازای حمل بار از بندر امام خمینی (ره)

قطعه نیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ایجاد بسترهای تشویقی مثل توزیع لاستیک و توزیع روغن به ازای حمل بار از بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

غلامعباس بهرامی نیا گفت:  پیشنهادی که ارائه شد این بود که نمایندگان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور به منظور تشویق رانندگان بومی خود، در بندر امام خمینی (ره) حضور یافته و سهمیه لاستیک و روغن رانندگان خود را در بندر توزیع کنند.

وی تأکید کرد: در این راستا، در صورت موافقت دفتر کالای سازمان راهداری و حمل و نقل کشور، خوزستان آمادگی استقرار این نمایندگان در بندر امام خمینی (ره) را داشته و این طرح اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با معاونان حمل و نقل و رؤسای ادارات کالای استان‌های تهران، اصفهان، کرمان، یزد، فارس، لرستان، خراسان جنوبی و همدان اظهار کرد: این جلسه با توجه به اهمیت تسریع در حمل کالاهای اساسی و لزوم بسیج و اعزام حداکثری ناوگان به بندرامام خمینی (ره) برگزار شد.

بهرامی نیا افزود: در این جلسه از معاونان حمل و نقل و رؤسای ادارات کالای این استان‌ها درخواست شد با اتخاذ تدابیر لازم، هر استان با همکاری شرکت‌های حمل و نقل خود از ناوگان ملکی استفاده کرده و این ناوگان را به منظور حمل و بارگیری کالاهای اساسی شامل شکر، ذرت، سویا، کنجاله، کود شیمیایی، دان چین و انواع خوراک دام را به سمت بندرامام خمینی (ره) هدایت کنند.

منبع: مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.