حضور فعال سایپا در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹

قطعه نیوز: گروه خودروسازی سایپا در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس (INOTEX2019) حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارش قطعه نیوز به نقل از سایپانیوز، این گروه قصد دارد در نمایشگاه مذکور با ارائه محتوا و شرکت در پنل تخصصی در شش محور مربوط به حوزه خودروسازی، ضمن معرفی اقدامات خود در پویش ملی بومی‌سازی قطعات محصولات گروه سایپا، نسبت به شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در زمینه افزایش عمق داخلی‌سازی محصولات اقدام کند.

انجام مذاکرات تخصصی با سایر شرکت‌کنندگان و مجموعه‌های علاقه‌مند به مشارکت و فعالیت در زمینه طراحی و ساخت قطعات پیشرفته خودرویی، استفاده از ظرفیت مرکز فن بازار ملی ایران برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها و مطالعه و بررسی نحوه حمایت‌ مالی از این شرکت‌ها از دیگر اهداف گروه خودروسازی سایپا برای شرکت در این نمایشگاه خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود بیش از هشت هزار نفر از متخصصان و نقش‌آفرینان مختلف اکوسیستم استارتاپی به‌همراه چندین هیأت تجاری خارجی از این نمایشگاه بازدید کنند.

این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۲ خردادماه جاری برگزار خواهد شد و غرفه گروه خودروسازی سایپا در سالن خلیج فارس واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.