برترین های ۲۰۱۸ کدام ها بودند؟

قطعه نیوز: بسیاری از علاقه مندان به موتور و موتورسواری بی شک در جریان آخرین تولیدات یا آپشن های دنیا هستند، اما شاید در میان این افراد کسانی هم باشند که اخبار را به روز دنبال نکنند، این دسته از افراد می توانند با مطالعه این مطلب بدانند که در ساالی که گذشت شرکت های تولید کننده موتورسیکلت چه کردند و چه برنامه هایی را برای سال های آینده دنبال می کنند.

برترین های موتورسیکلت های جهان در سال ۲۰۱۸، این موتورها بودند.

بهترین موتورسیکلت اسپورت (سوپربایک)؛ آپریلیا دورسودورو ۹۰۰

سوپر بایک

همه چیز را به ایتالیایی ها بسپارید تا پرآب و رنگیِ سبک سوپرموتو را با این موتورسیکلت عضلانی با موتور بزرگش تلفیق کنند. در حالی که موتور با سیلندر دوقلوی آن قدرتی معادل ۹۳ اسب بخار را داراست، طراحی باریک دورسودورو، هنگام ترافیک، حرکت بین خودروها را آسان می سازد. خصوصیات جسورانه این موتورسیکلت با وسایل راحتی آن تکمیل می شود. آپشن انتخابی رابط بلوتوث که با کنترل های روی فرمان به گوشی شما متصل می‌شود از جمله آنهاست.

بهترین موتورسیکلت استاندارد؛ کی‌تی‌ام ۱۲۹۰ سوپر دوک جی‌تی

موتورسوارانی که هم سرعت و هم راحتی را می خواهند، اینجا ترکیب متعادلی از این دو را خواهند یافت. ما با یک موتور بسیار قدرتمند ۱۷۳ اسب بخار V-twin دارای سیلندردوقلو همراه با سیستم کنترل پایداری هوشمند حساس به درجه خم شدگی و یک سیستم تعلیق که به صورت خودکار برحسب شرایط رانندگی تشدید می شود روبرو هستیم.

بهترین موتورسیکلت مسافرتی: هوندا گولد وینگ تور

هوندا گولد

گولد وینگ عملا سرآمد موتورسیکلت‌ها برای مسافرت های راه دور است. این طراحی جدید که مدنظر است، با مدل سرزنده ای از انجین(موتور)های شش سیلندر معروف خود پیکربندی شده اند. این مدل انجین ۴۰ کیلوگرم سبک تر بوده و امکانات جذابی نیز با خود دارد. تنظیم الکترونیکی سیستم تعلیق، اپل کارپلی (Apple CarPlay)، دکمه هوشمند وایرلس و جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه با ۷ سرعت با دنده عقب از جمله این امکانات هستند.

بهترین موتورسیکلت سبک رترو: تریومف بونویل بابر بلک

تعجب ندارد که در تاریخ ۱۱۵ ساله شرکت تریومف، بونویل بابر (Bonneville Bobber) سریع ترین فروش را داشته است. یک موتورسیکلت نوستالژیک که با رتروهای استایل کافه ریسر عادی شرکت متفاوت است و از استایل موتورسیکلت‌های دهه ۱۹۴۰ مانند چرخ های کوچک و تایرهای بزرگ و یک زین تک نفره شناور استفاده می کند. جدیدترین بونویل، تم بابرکلاسیک را با اجزای تیره رنگ و بکارگیری تکنولوژی های احتیاطی مانند ترمزهای ضد قفل، کنترل کشش، و کنترل کروز (برای تثبیت سرعت) ترکیب کرده است.

بهترین موتورسیکلت اسپورت (برای مبتدیان): سوزوکی GSX250R

سوزوکی GSX250R

سوزوکی GSX-R معروف، سرانجام به رده موتورسیکلت‌های مبتدی هم راه یافت، اما انتظار نداشته باشید که این جیکسر کوچک که قصد معرفی آن را داریم تازه کارها را بترساند. GSX250R  با موتور متعادل کم مصرف ۲۵۰ سی سی دوقلوی موازی پیکربندی شده است. سوزوکی GSX-R طوری طراحی شده که از نظر ارگونومیکی قابل قبول باشد و طراحی نوک تیز موتورسیکلت‌های اسپورت را با ویژگی های محبوبی که افراد را جذب موتورسواری می کند ترکیب کرده است. ارتفاع پایین زین، باک کوچک، و وزن کم این وسیله نقلیه آن را به گزینه ای عالی برای افراد پر رفت و آمد تبدیل می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.