بهترین دوچرخه های روز دنیا کدامند؟

قطعه نیوز: این روزها استفاده از دوچرخه به دلیل بالا رفتن تکنولوژی و کاربردی تر شدن این وسیله نقلیه، پررنگ تر شده، جدای از بحث سلامتی و ورزش های حرفه ای، اهمیت به موضوعات محیط زیستی هم دلیل دیگری برای استفاده از دوچرخه شده است.

اما ممکن است ندانید که چه دوچرخه ای و با چه مارکی را تهیه کنید؛ نگران نباشید در این مطلب بهترین دوچرخه های تولیدی معرفی خواهد شد و شما می توانید به راحتی یک دوچرخه خوب برای خودتان انتخاب کنید.

ویوا

ویوا برند یکی از پرفروش ترین دوچرخه ها مخصوصا در ایران است. محصولات دوچرخه ویوا نسبت به سایر برندهای حرفه ای دوچرخه قیمت پایین تری دارند و در عین حال دارای کیفیت مطلوبی هم هستند و همین دلیلی بر فروش بالای این برند دوچرخه در ایران شده است. برند ویوا سابقه خیلی بلندی در تولید دوچرخه ندارو و در سال ۹۲ میلادی در کشور چین شروع به تولید و عرضه دوچرخه کرد. محصولات برند ویوا در اوایل حرفه ای نبودند و به مرور زمان و با تولید دوچرخه های حرفه ای پا به رقابت با سایر برندهای دوچرخه گذاشت ولی باید گفت ویوا به دلیل قیمت پایین و داشتن حداقل استانداردها در بین بهترین برندهای دوچرخه بخصوص در ایران جای گرفته است.

یکی از بهترین برندهای دوچرخه که سابقه تقریبا زیادی هم در تولید انواع دوچرخه دارد برند جاینت است. این شرکت در سال ۷۲ میلادی در کشور صنعتی تایوان تاسیس شد. از ویژگی های جاینت می توان به استفاده از مواد با کیفیت بالا و همچنین طراحی زیبا دوچرخه جاینت نام برد که آن را در بین بهترین برندهای دوچرخه قرار داده است.

فوجی

یکی از قدیمی ترین برندهای دوچرخه فوجی نام دارد. این شرکت فعالیتش را در سال ۱۸۹۹ میلادی در ژاپن آغاز کرد. همانطور که می دانید این شرکت جز دوچرخه، در تولید موتورهای پیشرفته هم فعالیت دارد و هر دو نوع محصول را در بالاترین سطح کیفی ممکن تولید می کند. فوجی پس از بردن مسابقات آسیایی به عنوان بهترین برند دوچرخه جهان شناخته شد. شاید افرادی که دوچرخه فوجی خریده اند و از خریدشان پشیمان شده اند بسیار اندک باشند. گفتنی است که محصولات فوجی از نظر قیمتی نسبت به سایر برندها ، قیمت بیشتری داشته باشند که مطمئنا ارزش این هزینه بالا را دارند. یکی از مهمترین ویژگی های دیگر دوچرخه های فوجی جدا از کیفیت ساخت بالای ان استفاده از اصول آیرودینامیک است.

شاید کمپانی دوچرخه سازی بلاست نسبت به سایر رقبا از سابقه و قدمت چندانی بهره نبرده باشد اما قطعا جزئ بهترین برندهای دوچرخه در دنیا حساب می شود. اما بدون شک جزو یکی از برندهایی است که بر زیبایی محصولات تمرکز بالایی داشته است. شرکت دوچرخه سازی بلاست در سال ۸۶ میلادی افتتاح شد و ظرف چند سال به دلیل عملکرد مثبت بالا و ظاهری بسیار زیبا، به عنوان یکی بهترین مارک های دوچرخه در دنیا شناخته می شود. گفتنی است که این شرکت اسپانیایی است.

مریدا

مریدا نام کمپانی دوچرخه سازی تایوانی است که در سال ۷۲ میلادی تاسیس شد. برند مریدا در ایران هم نمایندگی رسمی دارد و همچنین نام این نمایندگی در سایت رسمی دوچرخه مریدا ثبت شده است. لذا دوچرخه های مریدا در ایران به راحتی قابل خرید و در دسترس هستند. این برند به دلیل کیفیت بالا و رعایت اصول مهندسی ساخت و همچنین طراحی خوب، جوایز متعددی را دریافتکرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.