عجیب ترین دوچرخه های تولیدی دنیا را بشناسید

قطعه نیوز: وقتی در سال ۱۸۱۷کارل دریس آلمانی نخستین دوچرخه را اختراع کرد هرگز تصور نمی کرد که سال ها و قرن ها بعد این اختراع به شکل های مختلف تولید و مورد استفاده قرار گیرند. البته دوچرخه او پدالی نداشت و افراد باید با استفاده از پاها دوچرخه را به حرکت در می آوردند و تصویر این دوچرخه در یکی از موزه های این کشور وجود دارد.

در این مطلب می توانید عجیب ترین دوچرخه های تولیدی دهه های اخیر را ببینید و بشناسید.

دوچرخه آبی شیلر

شیلر: دوچرخه آبی شیلر schiller یکی از عجیب ترین دوچرخه های جهان یک دوچرخه پدال دار است که با استفاده از پدال زدن می توانید آن را در آب برانید. این دوچرخه تمامی تجهیزات یک دوچرخه ی زمینی معمولی را دارد و تنها فرقش در این است که به جای چرخ دو صفحه ی پهن و بلند مانند کرجی روی آن نصب شده است که روی آب شناور باقی می مانند. به گفته ی سازنده سرعت این دوچرخه ی آبی تا ۱۶ کیلومتر در ساعت نیز خواهد رسید.

دوچرخه کارتونی: دوچرخه کارتونی یکی از عجیب ترین دوچرخه های جهان در واقع ساختار کاملاً طبیعی دارد اما نکته ی جالب در مورد آن این است که تمامی آن از مقوای بازیافت شده ساخته شده و کمپانی سازنده ی ان که cardboard technologies نام دارد امیدوار است که بتواند آن را روانه ی بازار کند و بعدها نیز نسخه ی کامل پدال دار را برای بزرگسالان تولید کند.

هاوربایک

هاوربایک: هاوربایک hoverbike مفهومی بود که برای اولین بار در مجموعه های «جنگ ستارگان» به آن پرداخته شده بود. هاوربایکی که در این تصویر می بینید توسط یک مخترع به نام کالین فورز در خانه ساخته شده است که دو پروانه ی قدرتمند آن را از زمین بلند کرده و مانند چرخ های آن عمل می کنند. این اختراع بدون شک راه زیادی در پیش دارد و جزو اختراعات مورد استفاده در آینده به شمار خواهد آمد.

دوچرخه طرح شناور: این طراحی آینده نگرانه از شرکت dezien که طرح شناور نام گرفته است در واقع یک دوچرخه است که دارای یک ژنراتور و باتری بوده و با پدال زدن دوچرخه سوار انرژی الکتریسیته تولید می کند و این انرژی در باتری ذخیره خواهد شد. طراحان این دوچرخه قرار است یک نمایشگر ال ای دی و یک مودم وای فای نیز روی این دوچرخه ی جالب نصب کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.