عجیب ترین موتورهای جهان را بشناسید

قطعه نیوز: اگر علاقه خاصی به موتور و موتور سواری دارید یا به دنبال آخرین اخبار تولید موتورسیکلت های عجیب و متفاوت هستید، بهتر است این مطلب را که در مورد عجیبترین موتورهای جهان است، بخوانید.

سوار بر خیالی ترین موتور دنیا

موتور خیالی

اگر شما از طرفداران فیلم Tron هستید، پس Evolution Xenon Lightcycle قطعا برای شما دوچرخه است. با نگاهی بی نظیر به ماشین های مربوط به این موضوع که در فیلم اصلی ۱۹۸۲ و بازسازی سال ۲۰۱۰ وجود دارد، شما به راحتی می توانید خود را بعنوان بخشی از جهان علمی تخیلی در هنگام استفاده از یکی از این ماشین ها تصور کنید.

موتورسیکلتی با ویژگی های غیر معمول و جذاب

، Boss Hoss Gangsta Trike به نظر می رسد بسیار شبیه وسیله نقلیه متعارف است که اکثر مردم تصور می کنند – حتی اگر این موتورسیکلت دارای ویژگی های غیر معمول و جذاب باشد.

موتور یا روروک بچه ها

روروک مخصوص بچه ها


پیاجو موتورسیکلتی را روانه بازارهای جهانی کرده که کمی عجیب به نظر می‌رسد. این موتورسیکلت علاوه بر قابلیت‌های منحصر به فرد، از سه چرخ بهره می‌برد که آن را به روروک بچه‌ها شبیه کردخه است. نام این موتورسیکلت سه چرخ mp3 است. موتوری که از دو موتور مجزا بهره می‌برد. این موتورسیکلت با بهره‌گیری از مزایای دو سیستم سوختی و الکتریکی برای تامین پیشرانه خود در قسمت موتور نسبت به سایر وسایل نقلیه دیگر آلایندگی کمتری دارد.که این آلایندگی در قسمت موتور برقی به صفر می‌رسد.

موتورقابل حمل با ماشین

حتی در میان تمام ماشین های عجیب و غریب این لیست، Boxx موتور سیکلت به ویژه غیر معمول است. همانطور که از نام آن مشخص است، این یک روروک مخصوص جعبه شکل است که از یک موتور الکتریکی استفاده می کند و طراحی شده و قابل حمل است، بنابراین شما می توانید آن را در تنه ماشین خود قرار دهید و از آن برای سفرهای کوتاه استفاده کنید.

موتور جادویی و غیرقابل شناسایی

موتور غیرقابل شناسایی

Monobrazer Peraves به عنوان یک موتور قابل شناسایی نیست، اما با توجه به میزان فن آوری پیشرفته که در توسعه این وسیله نقلیه مورد استفاده قرار گرفته است، می تواند به خوبی نشان دهد که صنعت موتور سیکلت در آینده چگونه خواهد بود.

موتور دوچرخه سواری

ما قبلا یک دوچرخه را دیدیم، اما چه کسی می توانست سوار بر یک موتورسیکلت دوچرخه سواری شود؟ Ryno ممکن است به نظر یک مفهوم بی رحمانه خطرناکی ظاهر شود، اما تعداد زیادی از افرادی که مایل به ایجاد غیر معمول هستند، امتحان می کنند و این همانطور که شما ممکن است فکر کنید عدم تعادل است. میکروسکلت ترکیبی از سنسورهای ژیروسکوپ و شتاب سنج، همراه با حس تعادل خود را دارد.

موتور جلو وپشت بسته پر طرفدار

موتور جلو و پشت بسته دوست داشتنی

Quasar”” بیشتر از انتظار ما از آنچه که موتور سیکلت باید باشد ظاهر شد، نام علمی تخیلی آن یادآور سال های دهه ۱۹۷۰ است و تعداد محدودی از این دوچرخه های نیمه بسته، دوچرخه های جلو و عقب بین سال های ۱۹۷۵ تا ۱۹۸۲ فروخته شد.

نخستین نژاد معتبر

بنیانگذار موتور سیکلت Ascot-Pullin، Cyril Pullin، در دوران دوچرخه سواری رشد کرده و یکی از اولین نژادهای معتبر Isle of Man TT در سال ۱۹۱۴ را به دست آورد.در سال ۱۹۲۸، او و دوستش، داگلاس گریم، نیروهای خود را برای ایجاد موتورسیکلت Ascot Pullin 500، اولین موتور سیکلت با ترمزهای هیدرولیکی، و یک موتور غیر متعارف که به صورت افقی نصب شده بودند، در یک قاب فولادی فشرده بسته بندی کردند.

موتور چشم انداز

موتور چشم نواز

بومللند یک تولید کننده موتور سیکلت در سال ۱۹۲۴ تا آغاز جنگ جهانی دوم در چکسلواکی سابق بود. به زبان محلی به عنوان Čechie شناخته شده است، این شرکت تعدادی از موتور سیکلت های چشم نواز و چرخش را ایجاد کرده است.

جنگ جهانی دوم و طراحی موتورسیکلت

Imme R100 یک پروژه مرسوم و پرطرفدار Norbert Riedel بود که یک مهندس آلمانی بود که در جنگ جهانی دوم به ساخت موتورهای جنگنده های لوفت وافه کمک کرد. در پایان جنگ، در سال ۱۹۴۷، رایدل در نهایت قادر به شروع کار در طراحی موتورسیکلت بود که او برای چندین سال برنامه ریزی کرده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.