قدرت‌نمایی پورشه پانامرا با Grand GT

قطعه نیوز: تیونر مشهور محصولات پورشه یعنی تک­‌آرت، برنامه تقویت Grand GT را برای مدل پانامرا ارائه کرده است.

تک‌آرت با ارائه پکیج تقویتی Grand GT، قدرت پورشه پانامرا GTS و توربو S را به ۶۶۰ و ۷۰۹ اسب‌بخار افزایش داده است.

مشخصات فنی

نخستین بخش این برنامه، اعمال تغییر نرم‌­افزاری بر پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو ۴ لیتری حاضر در سینه نسخه­‌های GTS و توربو S از پورشه پانامرا اسپرت‌توریسمو است. قدرت و حداکثر گشتاور تولید شده از پیشرانه پانامرا GTS با ۱۸۰ و ۱۵۰ واحد افزایش، به ترتیب به ۶۶۰ اسب­‌بخار و ۷۷۰ نیوتن‌متر رسیده است.

این ارقام در پانامرا توربو S نیز به ترتیب ۸۸ و ۱۳۰ واحد افزایش یافته و ۷۰۹ اسب­بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار این خودروی آلمانی قرار داده است.

به لطف قطعات نصب شده روی هلالی گلگیر، عرض بدنه پانامرا در بخش جلو و عقب بدنه به ترتیب ۵۰ و ۸۰ میلی‌متر افزایش یافته است. ورودی­‌های بزرگتر جریان هوا روی سپر جلو هم علاوه بر جلوه ظاهری، انتقال بهتر جریان هوا برای کاهش دمای ترمزها را در پی داشته است. 

تیونینگ پورشه پانامرا توسط تک‌آرت
پورشه پانامرا

کاپوت فیبرکربنی با لبه برآمده و مسیر انتقال هوا، باله عقب، دیفیوزر عقب، خروجی­‌های تیتانیومی اگزوز با روکش فیبرکربن به همراه مجموعه­‌ا‌ی از رینگ‌های ۲۱ و ۲۲ اینچی قابل سفارش برای این خودرو، مهمترین تغییرات درنظر گرفته شده برای تغییر پورشه پانامرا در قالب برنامه Grand GT است.

طیف گسترده­‌ای از پوشش‌های چرم و آلکانترا با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع با دوخت متضاد، برای تزئین فضای کابین این خودرو پیشنهاد شده ضمن‌­اینکه کفپوش­‌های سفارشی، تریم فیبرکربن و لوگوی حک شده تک‌­آرت روی پوشش داخلی درها و کفپوش‌­ها از دیگر موارد قابل توجه در فضای داخلی است.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.