اخبار نسل جدید کیا اسپورتیج

قطعه نیوز: طی شایعاتی که چندی پیش مبنی بر رونمایی نسل جدید کیا اسپورتیج منتشر شد، قرار بود که آوریل امسال وارد بازار آمریکا شود که اتفاق نیافتاد. اما اکنون گزارش جدیدی از راه رسیده که می‌گوید رونمایی جهانی اسپورتیج، به زودی برگزار می‌شود‌‌.

نسل جدید کیا اسپورتیج همچون مدل‌های قبلی براساس زیرساخت مشترک با نسل جدید هیوندای توسان شکل گرفته است.

طبق اخبار سایت TheKoreanCarBlog که از منابع خبری کره‌ جنوبی است، تولید نسل بعدی کراس‌اور کامپکت شرکت کیا از اواخر ماه ژوئن آغاز خواهد شد. اما خبر مهم‌تر این که تصاویر رسمی و به احتمال زیاد اطلاعات اصلی تا هفته‌های اول ژوئن منتشر خواهد شد. ثبت پیش‌سفارش‌ها نیز همان زمان آغاز می‌شود؛ اما احتمالاً مختص بازار کره خواهد بود.

اخبار کیا

البته هنوز اخبار منتشر شده تائید و تکذیب نشده‌اند‌. قبلاً عکس‌های جاسوسی‌ از نسل جدید کیا اسپورتیج هنگام تست در محیط‌های مختلف دیده شده که نشان می‌دهند به زودی بدون استتار حاضر خواهد شد.

انتظار می‌رود که برای نسل جدید کیا اسپورتیج سبک خاصی در نظر گرفته شده باشد و همانند نسل جدید سراتو، که ماه گذشته رونمایی شد، نشان جدید کیا روی آن نقش بسته باشد.

تصویر جاسوسی از نسل جدید کیا اسپورتیج
کیا اسپورتیج

جزئیات دیگری درباره‌ کراس‌اور جدید کیا در دسترس نیست. با نگاهی به هیوندای توسان جدید، شاید سرنخ‌هایی به دست آید و ممکن است که شباهت‌هایی در طراحی مشاهده شود.

از نسل جدید کیا اسپورتیج می‌توان انتظار داشت که پیشرانه‌های متنوعی، مانند بنزینی، دیزل و هیبرید را ارائه دهد. در قسمت انتقال قدرت نیز دو گزینه محور جلو و تمام چرخ محرک (AWD) قابل انتخاب است که به احتمال بسیار زیاد در اکثر کشورها عرضه خواهند شد.

برای اطلاع یافتن از اخبار تکمیلی و مشخصات دقیق‌تر، باید تا انتشار آن‌ها منتظر بمانیم.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.